Naslovnica » Recenzije » DVD, Blu-ray i Ultra HD Blu-ray reproduktori » Recenzija [Blu-ray]: Sharp Aquos BD-HP21SB, dio 1

Recenzija [Blu-ray]: Sharp Aquos BD-HP21SB, dio 1

Prošlo je već dosta vremena otkako smo testirali prvi Sharp-ov Blu-ray reproduktor dostupan na našem tržištu, model BD-HP20S, a koji je pokazao tipične dječje bolesti prve generacije nove tehnologije – spora učitavanja diskova, neušminkane izbornike i sporo korisničko sučelje, staromodno dizajniran daljinski upravljač, te ne baš idealnu glatkoću izvođenja na isprobanim BD sadržajima (primjerice glavni izbornik Spidermana 3). Već se nekoliko dana zabavljamo nasljednikom ovog modela, modelom BD-HP21SB, a koji bi trebao ispraviti mušice prvog modela, te ponuditi dodatne mogućnosti uz bolje performanse. U nastavku pogledajte kako je prošlo otpakiravanje, što se unutar pakiranja krije, kako novi player izgleda i koje priključke ima, te kakvi su prvi dojmovi nakon korištenja…

Video rezolucija: 1080p/24p
DVD skaliranje: 1080p

HDMI izlaz: 7.1
Analogni izlaz: 2.0

Ostalo

HDMI verzija: 1.3a
Mreža (Ethernet): Ne

Podržani mediji

CD / DVD / Blu-ray

Blu-ray profil: 1.1 (Bonus View)

Podrška

Audio CD: Da
Blu-ray: Da
DVD Video: Da
JPEG: Da
DVD Audio: Ne
MP3/WMA/AAC/OGG/FLAC: Ne
DivX/XVid/Matroska: Ne

Ostalo

Dolby Digital i Dolby TrueHD dekoderi, omogućen izlaz DTS-MA audio zapisa putem HDMI ili digitalnog optičkog izlaza. X.v.Colour podrška preko HDMI-ja.

Ukratko, radi se u reproduktoru klasičnih DVD i BD diskova, dakle filmova koje možete posuditi u videotekama ili kupiti, dok sadržaji koji se pretežno skidaju s interneta poput DivX filmova ili mp3 glazbe nisu podržani. Uređaj podržava prikaz fotografija u JPEG formatu na CD i DVD medijima. Podržan je profil 1.1 za Blu-ray medije (HP20 je podržavao tek osnovni 1.0 profil), a postoji mogućnost da se novim firmware-om u budućnosti ovom uređaju otvori podrška za Profil 2.0, poznatiji kao BD-Live. Za više podataka oko profila posjetite naš FAQ.