Home » Recenzije » Preporuke televizora po cjenovnim klasama

Preporuke televizora po cjenovnim klasama

2020./2021.

Zadnje ažuriranje: 23. prosinca 2020.

Ulazna klasa (cjenovna klasa do 3500 kuna za 140 cm veliki ekran / 55 inča)

Svi televizori ulazne klase su bazirani na LCD tehnologijom s LED pozadinskim osvjetljenjem, imaju 60 Hz ekran, te mogu imati HD ili Ultra HD rezoluciju ekrana. Osim najpovoljnijih modela koji ili nemaju Smart TV funkcionalnost ili koriste neku osnovnu verziju, naša preporuka odabrati platformu koju proizvođač ili više njih koristi u širokoj paleti televizora – uključujući i u visokoj klasi. To su Tizen OS kod Samsung TV-a, webOS kod LG TV-a, odnosno Android TV platforma koji Sonyja, Philipsa, TCL-a i ostalih proizvođača. Na ovaj način ćete dobiti veći broj aplikacija, dulju podršku za nadogradnje, te će cjelokupno iskustvo korištenja biti bolje.

Opcija 1 – dobar kontrast, no uzak vidljivi kut

Samsung TU7000 TV

samsung-tu7000-lifestyle

Ako ne želite izdvojiti puno novca, a želite televizor s dobrom kvalitetom slike i mogućnostima, naša preporuka je Samsungova TU7000 serija. Dostupna je u širokom rasponu veličina ekrana, od 43″ pa do 75″, ima DVB-T2 HEVC dekoder, kao i Samsungovu Tizen OS Smart TV platformu sa svim popularnim aplikacijama (YouTube, Netflix, Amazon Prime…). Kvaliteta slike je solidna, pa će tamo na tom televizoru dobro izgledati TV program, online video, DVD, Blu-ray, a i ako se poželite poigrati, tu je poseban način rada optimiran za igre.

Ako želite napredniji daljinski upravljač s ugrađenim mikrofonom, kako i dodatne mogućnosti u Tizen OS platformi (Ambient način rada), pogledajte TU8000 seriju.

Napomena: na našem tržištu ćete uočiti da oznake Samsungovih modela završavaju s brojem 2, npr. TU7002, TU8002. Sve što je navedeno za TU7000 seriju vrijedi i za TU7002 model, kao i za ostale serije/modele.

Test Samsungove TU7000 serije možete pronaći ovdje >>

Usporedbu TU7000 i TU8000 serije, te ostale korisne informacije o međumodelima (npr. TU7100) možete pronaći ovdje.

Aktualne cijene i trgovine možete pronaći na linkovima niže:

Samsung TU7000 serija na nabava.net >>

Samsung TU8000 serija na nabava.net >>

Opcija 2 – niži kontrast, no širi vidljivi kut

LG UN7100 TV

lg-um7100-lifestyle

LG-jeva UN7100 serija je dostupna u širokom rasponu dijagonala (od 43″ do 75″), ima Ultra HD 4K zaslon baziran na IPS tehnologiji koja pruža ujednačen prikaz boja iz širokog kuta gledanja. webOS platforma je vrlo jednostavna za korištenje, nudi sve popularne aplikacije, a moguće je dokupiti izvrstan LG Magic Remote za još jednostavnije i brže korištenje (napomena, uz UN73 i skuplje modele Magic remote se dobiva u pakovanju). Tu je i DVB-T2 prijamnik s podrškom za HEVC, tako da imate sve potrebno za gledanje TV programa preko antene u HD rezoluciji.

LG UN7100 serija na nabava.net >>

LG UN7300 serija na nabava.net >>

paragraph-separator-divider

Srednja klasa (cjenovna klasa do 6000 kuna za 140 cm veliki ekran / 55 inča):

U srednjoj klasi očekuje se bolja kvaliteta slike, više mogućnosti i elegantniji dizajn. S obzirom da se i u ovoj cjenovnoj kategoriji radi o televizorima baziranim na LCD tehnologiji, nudimo dvije opcije – visok kontrast no uzak vidljivi kut i obratno.

Hisense U7QF TV

hisense-u7qf-header

Hisense U7QF je prvi televizor ovog proizvođača koji smo testirali i nakon možemo reći da nas je prilično impresionirao. Ne možemo se sjetiti niti jednog drugog televizora u ovoj cjenovnoj kategoriji koji nudi ovakvu visoku razinu HDR performansi. Kvaliteta izrade također je vrlo dobra kao i Smart TV platforma. Reprodukcija sadržaja preko video na zahtjev aplikacija poput Netflixa ili YouTubea je bila stabilna, pa sve što trebate je povezati televizor s internetom i početi uživati u sadržaju. Tijekom testa smo uočili neke probleme na softverskoj razini, poput nekih opcija koje ne rade kako bi trebale, te se nadamo da će ih Hisense riješiti u budućnosti.

Cijela recenzija Hisense 55U7QF televizora >>

Hisense U7QF serija na nabava.net >>

Opcija 2 – niži kontrast, no širok vidljivi kut

LG NanoCell TV

lg-nanocell-tv

Ako vam treba televizor gdje će slika biti dobrih karakteristika što se boja tiče iz raznih kutova gledanja (primjerice ako često gledate TV sa strane, npr. iz kuhinje), u tom slučaju naša preporuka ide LCD televizorima koji koriste tzv. IPS panel. Detaljno o IPS tehnologiji možete pronaći ovdje. LG svoje LCD televizore bazira upravo na toj tehnologiji, a naša preporuka ide u smjeru njihove NanoCell TV linije. Uz osnovne modele iz NANO79/80/81 linije tu su i napredniji modeli NANO86 linije po pitanju procesora slike (alpha7 treće generacije potpomognuta AI tehnologijom). NANO90 su nešto skuplji, no napredniji modeli s direktno postavljenim LED pozadinskim osvjetljenjem i lokalnim zatamnjenjem za bolji kontrast i HDR prikaz (korisno ako pretežno gledate Netflix, Prime Video ili Ultra HD Blu-ray diskove).

LG NanoCell televizori na nabava.net >>

Visoka klasa (cjenovna klasa preko 10000 kuna za 140 cm veliki ekran / 55 inča):

Opcija 1 – OLED TV (najbolji kontrast i širok vidljivi kut)

lg-c9-oled-tv-lifestyle

LG CX OLED TV

S obzirom na kvalitetu slike i mogućnosti, ovo je najbolji televizor 2020. godine. Model je dostupan u veličinama od 48″, 55″, 65″ i 77″, opremljen je Ultra HD 4K WRGB OLED panelom s osvježavanjem od 120 Hz, AI tehnologijom dubokog učenja za poboljšavanje kvalitete slike, podržava sve bitne HDR signale (HDR10, Dolby Vision, HLG, te ima opciju dinamičnog mapiranja tonova za statične HDR formate), podržava Dolby Vision, eARC, ima HDMI 2.1 portove, izvrstan način rada za igranje s 13 ms ulaznim kašnjenjem (eng. input lag), te sve potrebne kontrole za vrhunsku kalibraciju slike (uz već tvornički izvrsno podešen technicolor Expert predložak za SDR i HDR). CX je idealan za ambijente s prosječnom količinom svjetlosti – ako tražište TV za jako osvjetljeni prostor (velike staklene stijene, puno sunca), u tom slučaju je bolji izbor LED LCD tehnologija. Najveći nedostatak ovog modela, no i svih ostalih koji su bazirani na OLED tehnologiji je u riziku nastanka trajnih tragova statične slike (eng. burn in), zbog čega nije idealan odabir za igrače i one koji bi ga koristili kao računalni monitor.

Detaljan test 55-inčnog CX modela možete pronaći ovdje.

Aktualne cijene i dostupnost provjerite na nabava.net >>

Opcija 2 – LED LCD TV (dobar kontrast, no uži vidljivi kut u odnosu na OLED TV)

Samsung Q90T serija

samsung-q90t

Jedan od najboljih Samsungovih Ultra HD 4K televizora koji smo imali prilike testirati, dostupan u veličinama od 55″, 65″ i 75″. Uz 120 Hz ekran, FALD lokalno zatamnjenje i Quantum Dot tehnologiju, ovaj televizor impresionira svojim vrlo učinkovitim filterom protiv refleksija svjelosti na ekranu, kao i impresivno širokim kutom gledanja za VA panel (dubina boja je konzistentnija nego što je to inače slučaj). Uz nisko ulazno kašnjenje, automatsko prepoznavanje gaming sadržaja (Auto Low Latency Mode – ALLM), kao i bez rizika od nastanka trajnih tragova statične slike (burn-in), Samsung Q90R je izvrstan odabir za one željne igranja na velikom ekranu, kao i za one koji planiraju televizor koristiti i kao računalni monitor.

Test Samungove Q90T serija na Rtings.com >>