Naslovnica » Filmovi » Recenzija [OST]: Hancock (2008)

Recenzija [OST]: Hancock (2008)

Recenzije originalne filmske glazbe od danas ćete moći čitati na stranicama HD Televizije. Recenzije će u prvom redu biti sažetog karaktera, s kratkim ostvrtom na prethodne uratke kompozitora, te komentarom na skladbe koje se nalaze na testiranom CD-u. Smatramo da je pisanje romana i duboke analize kod ovih materijala nepotrebne s obzirom da su ukusi za glazbu vrlo različiti i svatko će na kraju donijeti svoj sud nakon što posluša CD ili kakav demo na internetu. Led probijamo recenzijom audio CD-a s glazbom iz filma Hancock (2008), kompozitora Johna Powella.

Glazbu Johna Powella sam tek nedavno počeo slušati, sasvim slučajno mi je došao pod ruku (točnije tvrdi disk računala) soundtrack iz animiranog filma Happy Feet (Ples Malog Pingvina). Film koji uopće nisam prije primjećivao, nakon nekoliko preslušavanja soundtracka odlučio sam pogledati i na kraju mi se je veoma svidio. Glazba je jaka nit vodilja ovog filma, a Powell je odlično odradio posao kreirajući dionice koje izvanredno dobro nadopunjuju i osnažuju čitavu sudbinu malog pingvina i njegove skupine. Powella sam nastavio pratiti, te sam u međuvremenu poslušao još nekoliko njegovih soundtrackova od kojih bih kao bolje istaknuo animirani Road to El Dorado, X-Men: The Last Stand i na kraju još jedan animirani: Horton Hears a Who!. Albumi često sadrže vrlo šaroliku glazbu različitih trajanja, no na svakom se može pronaći skladba ili dvije koje se slušatelju lako mogu svidjeti. Kad se malo razmisli, tako je to i kod većine albuma – veći dio se koji put posluša i onda preskače, a tek dio ide na playliste i vrti se unedogled.

Powell također potpisuje glazbu iz prvog Shreka, a od poznatijih naslova tu su Face/off, PayCheck, The Italian Job, The Bourne Supremacy, Mr. & Mrs. Smith, Ice Age: The Meltdown, Jumper te ovogodišnje Kung Fu Panda i Hancock.

Upravo ću nešto više napisati o posljednjem navedenom, Hancocku, filmu o nešto drugačijem superheroju od onih na koje smo navikli. Ovaj pije, spava po klupama i nije mu ni do čega osim do flaše, a građani ga ne poštuju i čak ga djeca nazivaju pogrdnim imenima. Uz sve to, Hancock kada se napokon mrdne da uhvati zločeste dečke, napravi više štete nego koristi. Film koji kreće kao totalna zezancija i komedija na kraju poprima dramske elemente kada se prava istina kako i zašto počinje otkrivati.

Powell je do sada radio na zbilja raznim žanrovima, tako da mu je i ovaj ovdje miks dobro legao. Soundtrack traje oko 45 minuta, a sastoji se od 20 traka, koje su redom:

1. Suv Chase
2. John, Meet Ray
3. Train Disaster
4. Meatballs?
5. The Trailer
6. French Asshole
7. Superhero Comix
8. You Should Go!
9. Mary Brings Meatballs
10. Getting Therapy
11. To War
12. I Really Hat That Word
13. Standing Ovation
14. The Kiss
15. Indestructible
16. Hollywood Blvd
17. Mortal
18. Upon Us All
19. Death And Transfiguration
20. The Moon And The Superhero

« Prethodna stranica

Slijedeća stranica »

Osnivač i glavni urednik HD Televizije. Veliki ljubitelj tehnologije koja ga danas očarava jednako kao i kada je po prvi puta pokrenuo .exe datoteku u DOS-u u 90-im godinama prošlog stoljeća. Nakon pročitanih stotine časopisa domaćeg i stranog podrijetla odlučuje pokrenuti stranicu s recenzijama hardvera, pczenith.com. Kasnije ljubav prema svojim inicijalima, odnosno tehnologiji visoke rezolucije postaje toliko jaka da krajem 2007. započinje s projektom HD Televizije, a koju i danas radi s istim entuzijazmom. Uživa slušajući filmsku glazbu i glazbu iz računalnih igara, te vjeruje da tehnologija čini naše živote boljima.