DVD, Blu-ray i Ultra HD Blu-ray reproduktoriRecenzije

Recenzija [DVD player]: Pioneer DV-410V-K, dio 2

DVD filmovi (DVD-9 i DVD-5)

Originalni DVD filmovi osiguravaju najveću moguću kvalitetu slike koju možete dobiti na ovom DVD reproduktorom ukoliko je isti spojen putem HDMI sučelja i kada je postavljeno upscaliranje na fullHD razlučivost, 1080p. Upravo smo na taj način testirali niz DVD filmova i rezultati su jako dobri. Pioneer DV-410 daje jako dobru oštrinu slike, a moramo spomenuti i solidnu crnu boju, te detalje u sjenama, a koje su bile upravo pravog intenziteta tamnih tonova. Detalji u Ratovima Zvijezda, THX optimiranom filmu, su bili zapanjujući, a kvalitetu crne je moguće lako provjeriti pred kraj filma kada se Obi Wan i Qui Gon bore protiv Darth Maula, pripadnika Sitha, a čije je lice prekriveno uzorkom crne i crvene boje. Boja i detalji su bili izvrsni, toliko dobri da s veće udaljenosti od HDTV prijemnika teško da se može razaznati razlika između filma na Blu-ray i DVD mediju. Prvoklasno! Disney-ev Aladdin je također zablistao na Pioneer DV-410 reproduktoru, boje su bile precizne, bez preklapanja (eng. color bleeding), a oštrina bridova i linije su na vrlo visokoj razini. Sve u svemu, dvojslojni DVD-i izvlače ono najbolje iz ovog reproduktora, postižući najbolju kvalitetu slike koju možete dobiti od SD sadržaja.

Pogledali smo i desetak DVD filmova smanjenih na jednoslojni medij putem aplikacije DVD2One. Impresionirali su nam detalji u glavnom izborniku Transformera, a gdje se isječci iz filma rotiraju na zakrivljenim zaslonima oko zamišljene osi. Upravo su rubovi zaslona ti koji su nam odali jasnu razliku između oštrine Pioneer DV-410 i Quadro 933 DVD reproduktora. Dok su na Quadru rubovi bili nazubljeni (upscaling na 1080i), na Pioneer-u su bili glatki, kao da je netko uključio anti-aliasing funkciju protiv nazubljenosti kakvu susrećemo na grafičkim karticama za PC računala. Detalji u filmu su ponovno oduševili, premda su uočljiviji artefakti i količina kockica u odnosu na isti film, no na dvoslojnom DVD mediju. Ipak, pri gledanju s udaljenosti od nekoliko metara, teško je uočiti razliku između jednoslojnih i dvoslojnih DVD medija, premda ih vješto oko može uočiti.

Ono što nam se više svidjelo kod Quadro 933 reproduktora jest Zoom funkcija, a koja kod navedenog Quadra omogućuje nivo zoom-a kojim film formata 2.35:1 možete prikazati odrezanog na 1:85:1, tj. 16:9 format. Pioneer DV-410 nudi dva prilično neiskoristiva nivoa približavanja, a ovo vrijedi kako za DVD, tako i za DivX filmove.

Prethodna stranica 1 2 3 4 5Sljedeća stranica