DVD, Blu-ray i Ultra HD Blu-ray reproduktoriRecenzije

Recenzija [DVD player]: Pioneer DV-410V-K, dio 2

Nakon višetjednog korištenja Pioneer DV-410 reproduktora možemo reći da su dojmovi pozitivni i da smo u globalu vrlo zadovoljni ovim reproduktorom. Pouzdanost, brzina rada i kvaliteta reprodukcije najveći su aduti ovog reproduktora, dok bismo prigovorili korisničkom sučelju i izostanku opcija za reprodukciju titlova kod DivX filmova. Ukratko, isplati li se dati gotovo dvostruko više novaca od Quadro 933 reproduktora? Ukoliko planirate koristiti uređaj na dnevnoj bazi definitivno da. Isti odgovor vrijedi ukoliko planirate najčešće sadržaje pregledavati putem USB priključka, te ukoliko želite brz i pouzdan linijski uređaj. Quadro 933 je utoliko bolji od Pioneer DV-410 reproduktora jer nudi bolji prikaz titlova, posjeduje bolju zoom funkciju, ima čitač memorijskih kartica, mogućnost ripanja CD-ova u mp3, te nudi dodatne priključke na stražnjoj strani za manju cijenu. No problem pouzdanosti nije rijetka pojava i ukoliko vam se diže želudac uopće na pomisao nanašanja reproduktora iz servisa u servis, definitivno razmislite o Pioneer DV-410 reproduktoru, čija je pouzdanost ipak na višljem nivou.

Ocjena: 8.5/10

Najniža cijena na dan objave: 721,05 kn

Prethodna stranica 1 2 3 4 5