Home » Recenzije » DVD, Blu-ray i Ultra HD Blu-ray reproduktori » Recenzija [DVD player]: Pioneer DV-410V-K, dio 2

Recenzija [DVD player]: Pioneer DV-410V-K, dio 2

Nakon što smo u prvom dijelu recenzije ukratko približili čitateljstvu modele Pioneer-ove DV-X10 serije, te pobliže opisali testirani DV-410 DVD reproduktor, slijedi drugi dio recenzije u kojem ćemo iznjeti dojmove nakon višetjednog druženja s ovim uređajem. U nastavku pročitajte kako se pokazao daljinski upravljač nakon duljeg druženja, te kako reproduktor čita DVD, CD i USB medije i što možete očekivati od reprodukcije podržanih formata.

Daljinski upravljač

Isporučeni daljinski upravljač možemo samo pohvaliti izvedbom i kvalitetom izrade. Tipke su iznimno glatke, smisleno raspoređene i zadovoljavajućeg hoda. Navigacijsko kolo je smješteno u srednjem dijelu upravljača na koji kažiprst najprirodnije sjeda i gdje se nalaze sve važnije funkcije potrebne za osnovnu navigaciju po izbornicima. Nakon Quadro-vog upravljača s nabacanim tipkama i dva navigacijska kola koja mogu biti zbunjujuća u početku, Pioneer nam je sjeo već nakon prvih pola sata upotrebe i povratak na Quadro nam se doimao poput skoka u prošlo stoljeće.

Spomenimo ovdje da je Pioneer DV-410 uvršten u Logitech-ovu bazu uređaja i da je nakon ažuriranja Harmony 525 daljinskog upravljača reproduktor izvrsno reagirao na ovog univerzalca.

Dojmovi nakon korištenja

Prije nego što se upustimo u dublju analizu raznih tipova medija koje smo isprobali, moramo reći kako nas je Pioneer oduševio kvalitetom slike, brzinom rada i pristojnim korisničkim izbornicima. Smatramo da je Pioneer trebao u ovogodišnjoj seriji reproduktora malo redizajnirati korisničko sučelje i učiniti ga intuitivnijim, no što je tu je, glavno da su aspekti brzine i kvalitete na visokom nivou. Za potrebe testa smo isprobali oko 30 originalnih DVD-a, 20-ak DVD filmova pohranjenih na jednoslojni DVD medij (DVD-5), te cijeli niz DivX filmova raznih datuma izrade, od nekoliko godina starih pa do onih najnovijih. Uz navedeno, poslušali smo desetke audio CD-ova, te CD i DVD medija s pregrštom MP3 glazbe, a sve smo na kraju zaokružili galerijama slika raznih rezolucija. U nastavku pročitajte više o svakom spomenutom tipu medija.