Audio-video uređajiVijesti

Prima Cinema reproduktor prikazuje filmove koji su trenutno u kinima u kvaliteti boljoj od Blu-raya

prima-cinema

Američka kompanija Prima na ovogodišnjem CES sajmu predstavila je svoje viđenje ultimativnog media playera koji omogućuje reprodukciju najnovijih filmova koji su upravo došli u kino dvorane i to sve u kvaliteti koja je iznad one koju nalazimo zapisanu na Blu-ray medijima. Uređaj o kojem sanja svaki pravi ljubitelj kućnog kina ne dolazi i bez ultimativne cijene – fizička komponenta košta oko 35.000 američkih dolara, dok iznajmljivanje svakog filma stoji 500 am. dolara.

Naravno, cijena je takva da prosječni korisnik može samo nastaviti sanjati o takvog uređaju, no za dobrostojeću klijentelu, a koje diljem SAD-a ima u dovoljnom broju da se ovakav uređaj isplati plasirati na tržište, zvuči vrlo primamljivo. Prima Cinema omogućuje da bez odlaska u kino i čekanja u redovima željeni film pogledate u vlastitom kućnom kinu i to bez sumnje među prvima na planetu, a da pritom ništa ne izgubite u segmentu kvalitete slike i zvuka.

prima-cinema-movies

Sam premium status uređaja potvrđen je i samim mehanizmom njegovog korištenja, a koji zahtjeva otisak prsta registriranog korisnika kako bi se film mogao kupiti i reproducirati. Filmovi se preko tjedna automatski preuzimaju na lokalni tvrdi disk tako da budu spremni za reprodukciju kada započne prikazivanje u kino dvoranama, a sve što korisnik treba je prisloniti prst na čitač kako bi se transakcija obavila i filmska čarolija može početi. Kako bi se izdavačka kuća dodatno zaštitila od potencijalne krađe, od korisnika se očekuje da uređaj drži spojenim na internet priključak s fiksnom IP adresom, a svaki se od preuzetih zapisa kodira korisnikovim otiskom prsta tako da se vrlo lako može ući u trag ako ga pokuša kopirati i dalje distribuirati.

prima-fingerprint-reader
Svaka komponenta sustava izrađena je od aluminija – ukljućujući i čitač otiska prsta.

Među tehničkim značajkama valja istaknuti 2 TB veliko RAID 5 polje na koje se može pohraniti do 50 dugometražnih filmova u 1080p Full HD rezoluciji, 24 sličica u sekundi. Filmovi su pohranjeni u YUV 4:2:2 dubini boja, 10-bita po komponenti, za razliku od Blu-raya koji je pohranjen u YUV 4:2:0 dubini boja s 8-bita po komponenti. Rezultat: filmovi na Prima Cinema reproduktoru imaju još bogatiji prikaz boja za još bolju realnost prikaza. 3D sadržaji su također podržani.

Što se zvuka tiče, podržani su 5.1 i .1 Dolby TrueHD ili PCM zvučni zapisi, što odgovara kvaliteti koju nalazimo na Blu-ray diskovima. Uređaj ima i redudatno napajanje, dva HDMI izlaza i dva USB sučelja namijenjena serviseru u slučaju da dođe do kvara. Montaža u ormar (rack) je također moguća.

Prima Cinema doista jest ultimativni media player koji možda jest van budžeta velike većine, no imati premijeru najnovijih filmova u vlastitom domu znači i platiti određenu cijenu, zar ne?

prima-cinema-interface
PRIMA Cinema is your Ticket to be First in Line, Every Time™