Audio-video uređajiVijestiZanimljivosti

Toshiba predstavila 50G5 – novi HDTV posebno optimiran za prikaz golfa

toshiba-50g5

Fanovi golfa (sporta, ne marke automobila), veselite se! Toshiba je predstavila prvi televizor koji je posebno prilagođen za prikaz Japancima vrlo dragog sporta – golfa. Kako prenosi AkihabaraNews, golf je vrlo popularan sport u Japanu, popularniji čak od Sumo borbi, te otprilike jednako praćen kao i baseball, stoga i ne čudi odluka Toshibe da na svojem novom televizoru, modelu Regza 50G5, implementira Golf predložak za sliku.

Ovdje u Europi nije strana pojava vidjeti sportski predložak za sliku, a kod kojeg je naglasak stavljen na svijetlu i dinamičnu sliku najbolje oštrine koju TV može pružiti. Sportski predložak obično ne nudi sliku koja je precizna i u skladu sa standardnima u kojima se snima TV program, no to ionako nije toliko važno tokom napetog sportskog prijenosa – emocije (i golovi) su ono što se broji.

Obzirom na veliku količinu TV programa u Japanu na kojima se prenosi golf, ne čudi Toshibina odluka da implementira “Golf mode” koji će dodatno istaknuti zelenu teksturu travnjaka, detaljnost golf loptice i njenu oštrinu dok leti ispod plavog neba. Osim dodatka novog predloška, Regza 50G5 je više manje klasičan televizor pune HD razlučivosti, opremljen HDMI priključcima i japanskim video-na-zahtjev servisima. Televizor također posjeduje i ostale predloške za sliku te normalno prikazuje sve vrste sadržaja, ne samo golf. Cijena i raspoloživost nisu poznati, no televizor je ionako u prvom redu namijenjen japanskom tržištu.

U našim krajevima se najviše spominje kontroverzni Tiger Woods, no na svjetskoj su sceni mnoga druge imena, a također i atraktivne igračice. Da se o igračicama poput Michelle Wie više priča i da ih češće gledamo na TV-u, možda bi narasla popularnost za golf i u našim krajevima.

[youtube id=”lJKP34VyeFQ” w=”600″ h=”337″]

Izvor: AkihabaraNews