Home » Filmovi » Recenzija [film]: Journey to the Center of the Earth (Putovanje u središte Zemlje)

Recenzija [film]: Journey to the Center of the Earth (Putovanje u središte Zemlje)

DIZAJNIRANJE SVIJETA ISPOD

Kako bi uhvatio obujam širokih panorama, od ledenih vrhunaca Islanda do nepreglednog mora u središtu Zemlje, i zamršene detalje šuma okamenjenih gljiva i ovapnjenih formacija stijena, Brevig je okupio niz talentiranih umjetnika, uključujući Erika Tiemensa, dizajnera produkcije Davida Sandefura, direktora fotografije Chucka Schumana i supervizora vizulanih efekata Cristophera Townsenda.
„ Kada stvarate priču iz fantastike, zapravo polazite od istine i onda pretjerujete “ kaže Brevig. „ Počeli smo s umjetničkim konceptom koji je bio temelj za dizajn produkcije, vizualne efekte i kinematografiju. Konačan izgled filma produkt je velike suradnje skoro 200 umjetnika.“
Osvrćući se na umjetnički koncept, Sandefur kaže da je jedan od najvećih izazova bio balansiranje između stvarnog i nestvarnog. „ Morala je postojati određena razina fantazije, ali u isto vrijeme htio sam održati razinu realizma “ tvrdi on. „ Tekstura i boja su trebale izgledati vrlo realno i bogato. I, iako publika zna da se nalazimo u ovome fiktivnom svijetu, želio bih da misle da smo otišli na neku lokaciju i snimali pod zemljom ili u džungli.“
„ Prišli smo izgledu filma koristeći „ scenarij boja “, kako smo ga mi nazvali, koji je zapravo bio plan za korištenje boje u filmu “ kaže Brevig.“ Na početku filma koristimo se prigušenim bojama, kada stignemo do središta vodimo publiku u realnost pojačanih boja, a do kraja filma vraćaju se u živahniji okoliš kako bi sugerirali da je Trevorov život vedriji i optimističniji.“
Produkcija se odvijala u Montrealu, koji i nije bio baš kao džungla, ali začudo, sjeverni dio grada pokazao se neprocjenjivim pri dizajnu seta, a posebno prirodnog okoliša. „ Koristio nam je pristup fenomenalnom, prirodnom terenu na samom izlazu iz grada, kojeg smo iskoristili kako bi smislili teksturu i konfiguracije naših setova “ objašnjava produkcijski dizajner. „ Napravili smo kalupe stvarnih površina u mnogim različitim područjima i načinili od njih gipsane obloge koje smo pričvrstili na zidove.“
Za Gljivinu kuću koju Trevor, Sean i Hannah pronalaze u središtu Zemlje, Sandefur kaže: „ Moj tim i ja proveli smo tjedne eksperimentirajući s materijalima kako bi površine izgledale kako treba. Na kraju krajeva, kako izgleda unutrašnjost gljive? Može li mi netko donijeti nekoliko knjiga o interijerima kuća gljiva? Bilo tko?“
Sandefur je na kraju odlučio koristiti umjetne spužve, režući ih na tanke trakice i pomno ih vežući uzicom jedne na drugu kako bi površina dobila poroznu, prirodnu teksturu. Kada su trakice bile zajedno spojene „ pošpricali smo površine prozirnim lateksom, a onda ih obojali i osvijetlili im pozadinu kako bi dobile bioluminiscentni efekt “ dodaje Sandefur. „ To je kao da se nalazite unutar izbušene tikve za Halloween.“
Dok je Sandefurov tim izgradio skoro 12 metara visok i 9 metara širok kameni zid, tim za vizualne efekte, kojeg je predvodio supervizor vizualnih efekata Christopher Townsend, produžio je zid stotinama metara prema dolje koristeći tehniku CGI-ja.
Filmaši su pokušali učiniti iskustvo što prirodnijim za glumce. „ Stvarno se nadate da je tehnologija nevidljiva kako glumcima, tako i publici “ kaže Huggins. „ Glumačka ekipa mora biti koncentrirana na svoje likove i na priču.“

About Igor Hlušička

Ljubitelj prirode, glazbe i zdravog života. Uvijek sam otvoren za nove spoznaje i mogućnosti pomoću kojih razvijam vlastitu svijest o okružju u kojem se nalazim. Nastojim biti pozitivan i raditi ono što volim, ali se trudim ulagati i u one aspekte života koji mi prirodno ne idu od ruke, jer vjerujem da onda višestruko ulažem u sebe. Životni zadovoljstvo nalazim u zvukovima akustične gitare koja očarava mogućnostima koje nudi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

samsung-49-nu7172-header

Samsung 49NU7172 (NU7100) Ultra HD Tizen OS 4.0 TV – recenzija

Nakon LG-jevog C8 OLED TV-a, na test nam je stigao predstavnik Samsungove NU7100 serije – model ...

e7-ez950-test

LG OLED55E7N i Panasonic TX-55EZ950E – usporedba OLED televizora (video)

Među zadnjim televizorima koje ćemo testirati za 2017. godinu, našla su se dva OLED televizora ...