FilmoviFilmska glazba

Recenzija [OST]: Polar Express (2004)

U trajanju nešto više od jednog školskog sata našlo se 14 skladbi raznih autora, od vokalnih dionica glumca Toma Hanksa, vječnih glasova Binga Crosbyja i Franka Sinatre, pa na kraju do samih orkestralnih dionica Alana Sivestrija. Mogli ste primjetiti da su sve skladbe otisnute masnim slovima, što znači da je baš svaka skladba ostavila vrlo pozitivan dojam na mene i da je uzastopno slušljiva. Ipak, i među dobrima ima i onih boljih, pa ću ih ovdje prokomentirati. Seeing Is Believing – je definitivno najbolja skladba kada je u pitanju dočaravanje mističnosti Božića, Sjevernog Pola i vjere u ono što se ne može vidjeti, ali u što se može vjerovati. U filmu ova dionica svira kada se glavni junak nađe na krovu zaleđene željeznice nakon susreta sa Scroogeom, te kada se pokušava othrvati snu u koji misli da ju zapao. When Christmas Comes to Town – je predivan duet božićnog duha izuzetne lakoće slušanja i ljepote. Moj već višegodišnju pratitelj u listi pjesama na iPodu. Spirit of the Season – kao što mu i ime govori, zbor slavi duh Božića i svu ljepotu koji on donosi u srca ljudi. Prekrasna skladba. Believe svira u odjavnoj šici nakon završnih riječi Toma Hanksa od koji se ne mogu ne naježiti. Jedna od najboljih Grobanovih pjesama koju sam ikada čuo. Suite from the Polar Express u trajanju od 6 minuta zaokruži instrumentalna ostvarenje koja čujemo u filmu i sve u svemu odlično zvuči. Također moj dugogodišnji pratitelj na iPodu.

Soundtrack filma Polar Express definirao bih ga obavezno audio štivo za sve koji žele osjetiti božićni duh i pritom se naslušati zbilja vrhunskih pjesama i orkestralne glazbe. Ništa ovome albumu ne nedostaje, a isto vrijedi i za film, stoga ga bezrezervno preporučam bilo na DVD-u ili ako imate priliku na Blu-ray mediju u Dolby Digital zvuku jer bilo kakav kompromis bi bio pravi grijeh…

Ocjena: 9.9/10

Glazbu možete poslušati (i kupiti) u boxu ispod:

Prethodna stranica 1 2