Vijesti

4D kino uskoro otvara vrata – Hobbit i Snježno Kraljevstvo će se prvi prikazivati

4dx-dvorana

Blitz-CineStar, danas najveći kino prikazivač u regiji, za točno 8 dana će otvoriti prvu 4DX kino dvoranu u Hrvatskoj, a koja će 12. prosinca započeti s radom u sklopu multipleksa CineStar Arena Zagreb, a u kojoj će se prikazivati cjelovečernji filmovi u potpuno novom 4D formatu. Zahvaljujući tvrtci Blitz-CineStar, ljubiteljima sedme umjetnosti željnim apsolutnog kino iskustva bit će omogućeno, osim vrhunskog audio-vizualnog sadržaja, pratiti omiljene naslove uz brojne specijalne efekte koje gledatelja smještaju u sam film. Prve projekcije u 4D formatu biti će za igrani filma Hobit: Smaugova pustoš i animirani film Snježno kraljevstvo.

Među filmovima koje ćemo moći pratiti u novom 4D formatu tako će se naći i najveći nadolazeći hitovi među kojima ističemo: Ronin 47, Legenda o Herkulu, Need for Speed, Različita, Lego 3D…

Posjetitelji nove 4DX™ kino dvorane multipleksa CineStar Arena Zagreb gledajući film imat će osjećaj kao da se nalaze u filmskom okruženju zahvaljujući pomičnim sjedalima, mirisu, vjetru, vodi, magli, mjehurićima i posebnim svjetlosnim efektima koji će svakom gledatelju pružiti 4DX™ prožimajući filmski doživljaj zaokupljujući svih pet njegovih osjetila!

4dx-experience

Prvo svjetsko 4D kino za igrane filmove, CJ 4DPLEX, i vodeći hrvatski kino prikazivač Blitz-CineStar sklopili su u srpnju ove godine ugovor kojim se sveobuhvatno 4DX™ iskustvo gledanja filmova dovodi u nekoliko multipleksa u Hrvatskoj i regiji bivše Jugoslavije. Ova suradnja rezultat je sve veće dostupnosti premijernih filmova najvećih holivudskih studija u 4D kinima, kao i uspješnog poslovnog modela koji 4DX™ pruža kino prikazivačima, a Blitz-CineStar pridružit će se brojci od 56 4D kina diljem svijeta.

4DX™ pokrenut je 2009. od strane CJ CGV najvećeg kino prikazivačkog lanca u Aziji, a Blitz-Cinestar pridružuje se njihovim partnerima kino prikazivačima najvećih svjetskih lanca.

Više na Blitz-CineStar >>