FilmoviRecenzije filmovaVijesti

Recenzija filma: Događaj (the Happening)

Glazba

Shyamalan je za kompozitora odabrao Jamesa Newtona Howarda, a kojem povjerava glazbu za većinu svojih filmova. Glazba je solidna i dobro upotpunjuje zbunjujuću atmosferu i paranoju koja obavija radnju filma. Koliko je uistinu dobra glazba znati ću tek kad preslušam originalni soundtrack, no ako je i upola dobar kao onaj za Zaselak, moj iPod će biti bogatiji za još jedan kvalitetan album.

Gluma

Gluma je zadovoljavajuća i vrlo uvjerljiva. Mark Wahlberg kao Elliot Moore još jednom dokazuje kako dobro funkcionira u filmovima fantastike začinjene elementima drame i trilera. Zooey Deschanel, koja tumači njegovu tihu i pomalo hladnu suprogu Almu moram priznati da prvi puta vidim na velikom platnu, premda prema IMDB-u iza sebe ima popriličan broj uloga. Sve u svemu nemam nikakvih primjedbi na glumu kako glavnih, tako i sporednih glumaca.

Završne riječi

Događaj bio ocijenio kao još jedan u nizu filmova u kojima je egzistencija ljudske rase ugrožena. Magla, Ja sam Legenda, pa onda 28 dana i tjedana kasnije, sve su to filmovi kroz koje se ova crta prožima, a Događaj je još jedan u nizu, niti bolji, no niti puno lošiji. Ako se želite dobro isprepadati i 90 minuta držati u napetosti, Događaj biste trebali pogledati. Svi oni željni duboke radnje s dovoljno materijala za razmatranja poslije filma neka traže dalje…
Ocjena: 7/10
Prethodna stranica 1 2 3