Recenzija: Krš i Lom (Wreck-it Ralph) 2D Blu-ray [2013]

wreck-it-ralph-header

Ako ste se ikada pitali imaju li likovi iz igara svoje živote koji počinju nakon što se igraonice zatvore, Krš i Lom će vam dati i više nego potvrdan odgovor. Simpatični likovi iz različitih žanrova, svaki sa svojim životima i raznobojnim tematskim ambijentima, otkriti će u ovom filmu svoje prave karaktere i dubine osjećaja koji su veći od dvodimenzionalne slike koju vidimo kroz zaslon ekrana. U izdanju Continental Filma, Krš i Lom stiže sinkroniziran na hrvatski, zajedno s originalnim 5.1 DTS-HD Master Audio zvučnim zapisom i bogatim dodatnim sadržajima.

Žanr: animirani

Redatelj: Rich Moore

Glasovi: Vedran Mlikota, Sandra Hrenar, Ronald Žlabur, Ana Begić, Ozren Grabarić

IMDb ocjena: 7.8/10

Pripremite se za avanturu jer je “najoriginalniji film kakvog nije bilo godinama” (Bryan Erdy, CBS-TV) i koji je oduševio publiku svih generacija stigao na Blu-ray! Iz animacijskog studija Walt Disney dolazi urnebesno zaigrano putovanje – Disneyjev Krš i lom. Glavni lik Ralph desetljećima je igrao ulogu negativca u svojoj popularnoj video igri. Hrabro se odlučuje na promjenu te kreće u akcijom nabijenu avanturu kojom želi svima dokazati da je on istinski heroj s velikim srcem. Dok istražuje uzbudljive nove svjetove video igara, udružuje se s neobičnim novim prijateljima uključujući živahnu i neprilagođenu Vanellopu von Schweetz. Kada zao neprijatelj ugrozi njihov svijet, Ralph shvaća da u svojim ogromnim rukama drži sudbinu svih video igara. Uz vrhunski sinkronizirane glasove i impresivni dodatni kratki animirani film, Disneyjev Krš i lom ima ponešto za svakog igrača.

30.8 GB*
Trajanje 101 min
16×9, 2.39:1
  • engleski, DTS-HD Master Audio 5.1
  • hrvatski Dolby Digital 640 kbit/s 5.1
  • slovenski Dolby Digital 5.1
Podnaslovi hrvatski, slovenski i engleski

wreck-it-ralph-menu

Glavni izbornik je zapravo automat na kojem se u petlji izvodi igra Krš i Lom, što je vrlo simpatično izvedeno. Opcije se nalaze s lijeve strane.

wreck-it-ralph-picture

Krš i Lom nije daleko od izvrsnosti u svojoj video izvedbi, u duhu filma bismo mogli reći da “rastura” kada je u pitanju čistoća i zasićenje boja, idealno podešene gradacije i zadržavanje svih detalja iz originalnog mastera bez uvođenja nazubljenosti, obrubljivanja ili tragova kompresije. Iako se film najvećim dijelom odvija u dobro osvjetljenim ambijentima, gdje će živost boja i blještavu bjelinu najbolje dočarati LCD televizori, postoji i manji broj vrlo impresivnih kadrova u tamnijim ambijentima koji će provjeriti koliko vjerodostojnu crnu boju vaš televizor može prikazati. Primjer je SF igra “Hero’s Duty” u stilu filma Alien ili igre Starcraft, a gdje ima i više nego mnogo sjena, mračnih prostora i teških metalnih tekstura, a čija detaljnost u niti jednom kadru nije upitna.

wreck-it-ralph-detail
Obratite pažnju na rub majice prema stražnjem zidu i nesavršenosti na njoj.

Detaljnost u cjelini je na razini Full HD sadržaja, te ako pozorno gledate moći ćete uočiti nesavršenosti na Ralphovoj podrapanoj crvenoj majici, za razliku of Feliksa čija je odjeća naravno savršeno dotjerana. Teksture su odlične, posebno u ambijentu igre “Sugar Rush” gdje se gotovo može opipati savršena glatkoća površine bombona i njihova poluprozirnost.

Sve u svemu, vrhunska video prezentacija.

wreck-it-ralph-audio

Kada film počne i 8-bitni zvuk počne dopirati iz centralnog zvučnika, lako je pomisliti kako će ovo biti jedan od vrlo slabo iskorištenih 5.1 DTS-HD Master Audio zapisa. Srećom, to nije slučaj i Krš i Lom će tijekom cijelog filma kvalitetno angažirati sve zvučnike, uz jasan naglasan na centralni kanal koji na sebe preuzima radnju svega što se odvija na ekranu, uključujući i mnoštvo dijaloga. Zvuk je idealno čist, bez bilo kakvih anomalija, varijacija u glasnoći ili gubitka kontrole, a isto vrijedi i za niskotonski kanal (.1), a koji će također imati poneki zadatak tijekom filma. Bas je dobro zaokružen i detaljan i uz kvalitetni audio sustav će bitno doprinjeti cjelokupnoj atmosferi.

wreck-it-ralph-bonus

Na disku se osim najava za filmove i reklame za video igre nalazi i “Bit po bit” dokumentarni film s intervjuima autora filma, a koji govore o stvaranju ideje i procesu transformiranja lika iz dvodimenzionalne igre u kompletnu 3D osobu s osjećajima i željom za promjenom. Dokumentarni film ima titlove na hrvatskom jeziku. Kao dodatak filma nalaze se i alternativne i izbačene scene, a koje se mogu pogledati uz audio komentar. Tu je i Paperman – kratki animirani film (7 minuta) koji govori o sudbonosnom susretu muškarca i žene uz malu pomoć papirnatih aviona.

Krš i Lom još je jedno izvrsno Blu-ray izdanje koje oduševljava kvalitetom slike i zvuka, uz već provjerenu recepturu Disneyevih studija da stvore dirljivu priču koja će biti zanimljiva svim uzrastima. Topla preporuka.

krs-i-lom-bluray-award

Blu-ray možete kupiti u Stripovi na Kvadrat:

stripovi-na-kvadrat-logo