FilmoviFilmska glazba

Recenzija [OST]: Get Smart (Uhvati Smarta)

Ukupno se na albumu nalazi 20 skladbi ukupnog trajanja 42:06 minuta. I bez previše razmatranja stvar je jasna: album je kratak, no tako to ide s glazbom Trevora Rabina, uvijek dobijemo manje od onoga što žeimo. Kroz većinu skladbi provlači se glavna tema filma, a ako pogledate imena skladbi primjetiti ćete da se riječ Theme ne pojavljuje samo jednom, već čak pet puta. Neki će reći previše ponavljanja na tako kratkom albumu, no jednom kada vam tema “uđe u uho”, biti ćete jako sretni ponuđenim. Špijunski štih primjetan je od početka do kraja albuma i svi ljubitelji takvih filmova, pravih ili parodija bi trebali doći na svoje. Za one koji više vole sjetniju atmosferu postoji par skladbi između tema, primjerice 18., Wish We Had More Time, 15. Max Calls 99, 13. Entering Moscow i 5., Max Denied.

Spomenuo bih još skladbu pod brojem 7, a koja je tipičan primjer Trevorove muzike na slamčici – čak sedam sekundi talijanskog štiha jednostavno vrišti “Hoćemo još!”, no nažalost što je tu je i moramo se zadovoljiti s tih par sekundi ugodnih tonova. S druge strane, dvije skladbe traju po 5 minuta ( The Big Chase featuring Get Smart Theme i Laser Hallway) i nude sasvim dovoljno materijala za preslušavanje.

Album za opustiti se i dobro zabaviti, premda je na CD moglo stati još mnogo više špijunskih tonova…

Ocjena: 7/10

Prethodna stranica 1 2