Recenzija: Ruby Sparks 2D Blu-ray [2013]

ruby-sparks-header

Suočen s kreativnom blokadom i neuspješnom potragom za srodnom dušom, mladi romanopisac započne pisati o djevojci za koju misli da će ga voljeti, nakon čega se ona utjelovi u njegovoj kući. Nakon prvotnog negiranja njenog postojanja, mladić upoznaje djevojku i otkriva kako kroz rečenice koje piše može u potpunosti kontrolirati njen stav, što u konačnici ima sasvim neočekivane posljedice. Ruby Sparks je jedno od najnovijih izdanja Continental Filma na Blu-rayu, a o kojem više detalja otkrivamo u nastavku.

Žanr: romantična komedija, drama

Redatelji: Jonathan Dayton i Valerie Faris

Glasovi: Paul Dano, Zoe Kazan, Annette Bening, Antonio Banderas, Elliott Gould

Od redatelja filma Mala Miss Amerike dolazi ova «šarmantna i ljupka» (Marshall Fine, The Huffington Post) romantična komedija u kojoj su glavne zvijezde Paul Dano i Zoe Kazan. Boreći se s kreativnom blokadom i nesretnim ljubavnim životom, nekad slavni romanopisac Calvin (Dano) kreira lijepu Ruby (Kazan) – fiktivnu junakinju iz mašte koja ga inspirira. Osim što će mu pomoći izaći iz spisateljske krize, Ruby će i oživjeti – doslovno! Suočen u stvarnoj vezi s djevojkom koja je nedavno bila virtualna, Calvin mora odlučiti hoće li staviti tu ljubavnu priču na papir ili ju pustiti da se napiše sama. Uz ostale uloge u kojima se pojavljuju Annette Bening, Antonio Banderas i Elliott Gould, Ruby Sparks je «ljupka romantična komedija od koje će vam zatitrati srce i koja će postati trenutni klasik.» (Katie Walsh, Indiewire)

40.3 GB*
Trajanje 104 min
16×9, 1.85:1
  • engleski, DTS-HD Master Audio 5.1
  • španjolski, francuski, portugalski, češki, mađarski, poljski, tajski i turski Dolby Digital 5.1
Podnaslovi hrvatski, slovenski, engleski…

ruby-sparks-menu

Animirani izbornici s opcijama na engleskom jeziku.

ruby-sparks-picture

Pohranjen u MPEG-4 AVC sustavu kodiranja i u punoj HD razlučivosti 1.85:1 formata, Ruby Sparks izgleda izvrsno na HD televizorima velike dijagonale. Film većim dijelom snimam sa statično pozicioniranim Arri Alexa digitalnim kamerama i u velikoj broju scena s krupnim kadrovima likova oduševljava kako u oštrini prikaza, tako i u uravnoteženim i jasnim bojama. Matthew Libatique kao direktor fotografije je odradio odličan posao smisleno odabirujući položaje snimanja kako bi čak i Calvinova radna soba bila zanimljiva za gledanje kada se god radnja preseli u nju. Teksture ljudske kože, sve njene nesavršenosti i nijanse vjerno su prenesene u ovom Blu-ray izdanju. Detalji u regijama velike svjetline su također prisutni, a zbog statičnosti kadrova gledatelj ima dovoljno vremena da niz informacija u kadru može uočiti i u njima uživati.

Šum u slici je prisutan i kod pomnijeg gledanja može se dobiti dojam da je film snimam analognom tehnikom, međutim to nije slučaj. Šum je fine teksture i takav ostaje tijekom cijelog filma, te se u niti jednom trenutku ne mijenja u svojoj veličini ili intenzitetu. Čak su i scene u polumraku jednako izraženog šuma i velike detaljnosti.

ruby-sparks-audio

Romantična komedija s elementima drame nije tema koju povezujemo s raskošnim zvučnim efektima i dubokim poput oceana niskim tonovima, te Ruby Sparks u ovom segmentu ne pruža ništa drugačije iskustvo. DTS-HD Master Audio 5.1 zvučni zapis dovoljan je za izvrsnu čistoću dijaloga pozicioniranih na centralni kanal, te povremenih ambijentalnih efekata koji znaju zaigrati na stražnjim zvučnicima. Nježna glazba kompozitora Nicka Urate odlično pristaje atmosferi filma i zahvaljujući ponavljanju u nekoliko varijacija tijekom filma, može “ući u uho” i postati materijal za slušanje neovisno o filmu.

ruby-sparks-supplements

Na disku se osim filma nalaze nekoliko video priloga podijeljenih u slijedeće cjeline:

• Iza priče
  • Upoznavanje s ulogama
  • Parovi iz stvarnog života
  • Pazi što želiš
  • Proces upoznavanja s ulogama u filmu i
  • Los Angeles: Drugi lik

Svi materijali su u HD razlučivosti sa Dolby Digital stereo zvukom. Potonja dva dodatna sadržaja su ekskluzivna za Blu-ray izdanje. Osim spomenutih na disku se nalazi i kino najava. Sami video prilozi su relativno kratki i u njima se osim isječaka iz filma mogu vidjeti i čuti komentari autora filma, kao i glavnih glumaca.

ruby-sparks-conclusion

Obzirom na tematiku filma i činjenicu da se nije pojavio u distribuciji u našim kinima, Ruby Sparks je odlično odrađeno Blu-ray izdanje čija kvaliteta slike iznenađuje detaljnošću i oku ugodnom paletom boja. Iako zvučni efekti nisu obilni niti posebno očekivani, glazbena podloga odlično zvuči u DTS-HD Master Audio formatu i doprinosi odličnom dojmu koji je na nas ostavilo ovo Blu-ray izdanje.

2013-ruby-sparks-blu-ray