Recenzija: Opasno Plavetnilo (Into The Blue) 2D Blu-ray [2013]

into-the-blue-header

More. Ljeto. Potraga za blagom. Zgodni mladi ljudi. Jessica Alba. HD rezolucija. Ovo je u par riječi opisano Blu-ray izdanje filma Opasno Plavetnilo, prvo izdanje ove godine u visokoj rezoluciji koje je lokalizirano od strane Continental Filma. Dok vani traju zimske radosti, Opasno Plavetnilo idealan je podsjetnik na vruće ljeto, more  i sve one avanture zbog kojeg ga tako volimo.

Žanr: akcija, avantura

Godina izlaska (kino): 2005.

Redatelj: John Stockwell

Glasovi: Paul Walker, Jessica Alba, Scott Caan, Josh Brolin, Tyson Beckford, Ashley Scott

Vruće akcijske zvijezde Paul Walker i Jesicca Alba zagrijavaju TV ekran kao atraktivan par ronioca koji sanjaju o pronalasku skrivenog podvodnog blaga. Kad povedu svoje prijatelje (Scott Caan i Ashley Scott) na ekstremnu sportsku ronilačku avanturu, zadnja stvar koju očekuju naći u podvodnom svijetu je legendarni gusarski brod o kojem kolaju glasine da skriva blago vrijedno milijune dolara. Njihova nevjerojatna sreća zbog tog pronalaska će kratko potrajati, jer nemilosrdna banda okorjelih kriminalaca saznaje za njihovo otkriće koje bi hrabre lovce na blago moglo koštati njihovih života u ovom uzbudljivom trileru redatelja filma Blue Crush.

23.2 GB*
Trajanje 110 min
16×9, 2.35:1
MPEG-2
  • engleski, Dolby TrueHD 5.1
  • španjolski, portugalski, češki, mađarski, poljski i tajski Dolby Digital 5.1
Podnaslovi hrvatski, slovenski, engleski…

* napomena: najveći kapacitet dvoslojnog Blu-ray diska iznosi 46.6 GB, odnosno 50 050 039 808 bajtova. Izdanje dolazi na jednoslojnom Blu-ray disku.

into-the-blue-menu

Animirani izbornici s opcijama na engleskom jeziku.

into-the-blue-ship

Opasno Plavetnilo dolazi u 1080p rezoluciji formata slike 2.35:1 i kodirano MPEG-2 sustavom kodiranja, no zastarjela tehnika komprimiranja ne znači da je kvaliteta slike ispod očekivanja. Opasno Plavetnilo izgleda odlično već od prvog kadra na Bahamima okupanima suncem i Atlantskim oceanom boje akvamarina. Scene snimane iznad vode su vrlo realističnih boja, posebice kada u pitanje dođe preplanula koža glumaca i detalji ambijenta poput drvenih kućica i palmi. Detaljnost je odlična unatoč pojedinoj nesavršenosti zapisa na film – tu i tamo može se uočiti sitna nesavršenost koja nakratko bljesne na tamnijim pozadinama, no među detaljima na ekranu teško se uoči kada nije u pitanju kritičko gledanje filma. Scene pod vodom imaju nešto veću količinu šuma u slici, a koji se posebno vidi kod nijansi sunčevog svjetla koje se probija u veće dubine. Oštrina nije idealna u svim kadrovima i ponekad se neki od detalja izgube u zamućenju, no sve ovo nadoknađuju izvrsne boje i detalji koji i u scenama pod vodom doprinose realističnosti i dojmu da se nalazimo uz likove u njihovim pustolovinama.

into-the-blue-shot

Glavni audio zapis koji smo pronašli na ovom izdanju Opasnog Plavetnila nije DTS-HD Master Audio kako je navedeno na ambalaži, već Dolby TrueHD s 5.1 zvukom. Među ostalim audio zapisima koje smo pronašli na disku nigdje nismo pronašli niti jednu od varijanti DTS zvuka tako da se radi o pogrešnoj specifikaciji koja bi mogla iznenaditi kupca koji je očekivao jedan, a dobio drugi audio zapis. Bez obzira na odabir sustav kodiranja, zvučni zapis je dinamičan, bogat detaljima i odličan pratitelj svakoj sceni – od onih ležernih na bahamskom suncu, pa do napetih kadrova pod vodom i kada negativci krenu provoditi svoju volju.

into-the-blue-bonus

Na disku se osim filma nalaze slijedeći dodatni sadržaji: