Novi brand Sony objektiva dizajniran je za foto i video – G Master
Sony je nedavno predstavio novi brand visoko kvalitetnih objektiva G Master, kojima cilja na dva vrlo zahtjevna tržišta – foto i video. Danas postoje vrlo kvalitetni objektivi različitih proizvođača, no uspješan spoj funkcionalnosti i performansi za foto i video namjenu je vrlo velik izazov za svakog proizvođača. Prvi objektiv u G Master seriji je 24-70 f2.8 ($2200), drugi je 85 mm f1.4 ($1800) treći je 70-200 f2.8 objektiv sa optičkom stabilizacijom. Uz to, su predstavljena i dva nova telekonvertera. 1.4x i 2x specijalno dizajnirana za 70-200.
Yasuki Nagata, General Manager Lens and Peripherals Group, izrazio je Sonijev naglasak na rezoluciju u izradi full frame objektiva, kao i pažnju na bokeh efekt. Naglasio je Sonijevu čistu viziju budućnosti te stav po kojem objektivi moraju evoluirati da bi bili ispred.
Mark Weir, Sony Technology Manager, rekao je da Sony kao vodeći proizvođač senzora može vidjeti budućnost u kontekstu dizajna senzora i kamera te na temelju toga može razmotriti opcije u dizajnu objektiva. Gosp. Weir također je naglasio da su mnogi današnji objektivi dizajnirani na principima filmske fotografije te da je Sony u G Master seriji krenuo ispočetka radi optimizacije i postizanja dramatično boljih tehničkih performansi. Sonijev standard testiranja rezolucije objektiva je 50 linija po milimetru, za razliku od 10-30 linija u tipičnim testiranjima. Posebnom metodom lijevanja Sony postize XA (Extreme Aspherical) elemente i može spojiti dva optička elementa. Time se postiže dramatični napredak u rezoluciji objektiva.
Velika pažnja posvećena je karakteristikama bokeha, tj. dijela slike van fokusa, radi postizanja što prirodnije, ugodnije i estetski lijepše slike. Treći dio fokusa proizvođača bio je na optimizaciju objektiva za foto i video namjenu. Napredak je ostvaren u direct drive supersonic motorima koji omogućuju vrlo brze i vrlo precizne izmjene / do 0.01 mm preciznosti. Motori su također bešumni, što je izuzetno važno za video snimanje.
Sony vizija ukljucuje razbijanje granica između fotografije i videa i s obzirom na nove implementirane funkcije u A7 kamerama kao i u nedavno predstavljenoj a6300, moguće je vidjeti da se ta vizija postepeno i uspješno realizira.
Sony je objavio i video u kojem prezentira filozofiju i tehnologiju u izradi ovih objektiva.