3 Satelitska primenika ( CS)

Forum o digitalnim satelitskim prijemnicima (Digital Video Broadcast - Satellite).
bosanac
S-VHS kazeta
Kontakt:

3 Satelitska primenika ( CS)

20 tra 2009, 16:08

Malo surfam jer sam totalni početnik u vezi CS-a. Pa sam izguglao ova tri modela:

- Ipbox9000 HD
- Kathrein ufs 910
- Azbox HD
Da li mi možete početničkim jezikom (šakom u oko) objasniti koje su mane ovih modela. Normalno vaše mišljenje što im zamjerate.

P.S.
Za Dreambox znam od prije a i Nani mi je u već drugoj temi rekao za u vezi Dreambox-a .... Dosta guglam ali to zna biti jako zamorno za nekim jednostavnim tekstom jer "razgovori" na forumima znaju biti oko specifičnih stvari pa se znam izgubiti!
bosanac
S-VHS kazeta
Kontakt:

Re: 3 Satelitska primenika ( CS)

20 tra 2009, 16:54

Dosta ću sad skrenuti od teme koju sam pokrenuo ...

Zašto je ljudima "bitno" da receiver podržava cccam protokol?? Ako kojim slučajem kupim reciver koji podržava mbox a ne recimo cccam?
Šta gubim time?

GBox pojam sam isto napazio po forumima (može objašnjenje)?

Kad određena emulacija iliti software od recivera "podržava" samo kao klijent CS a ne i kao server? To znači da ja samo mogu primati te "ključeve". Ako kojim slučajem posjedujem tu originalnu karticu ja nemogu je nikako upogoniti da je i drugi koriste? Sam dobro to shvatio?
mlgol
VHS kazeta

14 tra 2011, 09:37

Nani, mozes li nam nesto reci o Optibox Anaconda receiveru. Pokusao sam naci nesto vise informacija ali na nasim, amaterskim, stranicama nisam uspio naci bilo sta korisno. U BiH se moze dobiti za 340KM, a obecava punu podrsku za 1080p, snimanje i jos 300 cuda pa me interesovalo tvoje misljenje.

Hvala
mlgol
VHS kazeta

14 tra 2011, 09:55

Hvala najljepsa!

Natrag na “DVB-S receiveri”

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.

Ads

Info tab

Ukupno je: 19 korisnika/ca online; 1 registriran/a, 0 skrivenih i 18 gostiju.
Registriranih korisnika/ca: Bing [Bot]