Analize tržištaVijesti

Samsung i LG pojačali ulaganje u istraživanje i razvoj

samsung-js9500-2015

Koliko se puta kada pogledate novi pametni telefon ili raspakirate uređaj iz ambalaže pitate koliko je zapravo ljudi i novaca bilo potrebno za njegovu izradu? Koliko novaca velike svjetske kompanije ulažu u istraživanje i razvoj (R&D) svojih proizvoda? Brojke objavljene na Korea Herald stranici bi vas mogle iznenaditi.

Južnokorejski tehnološki div Samsung Electronics je unatoč padu prodaje u prvom kvartalu ove godine potrošio čak 3.5 milijardi am. dolara na istraživanje i razvoj. To je neznatno manje u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a kada je investirao oko 3.6 milijarde am. dolara.

Uz relativan porast investicije u R&D, kompanijin odnos troškova razvoja i prometa je dosegnuo rekordnih 8% u prvom kvartalu, za razliku od 7% prošle godine.

lg-oled

Njegov domaći rival, LG Electronics  je također povećao ulaganje u istraživanje i razvoj, iako se radi o manjim brojkama. Tako je u prvom kvartalu kompanija investirala oko jedne milijarde am. dolara, uz odnos razvoja i prodaje od 7.2%, što je porast u odnosu na 6.2% prošle godine. Takav razvoj događaja je u skladu s predsjednikom LG grupacije Koo Bon-mooom, a koji je stavio naglasak upravo na R&D.

Istraživanje i razvoj su nužni kako bi se proizveli vodeći svjetski proizvodi. – Koo Bon-moo, predsjednik LG grupacije

Drugi najveći proizvođač memorijskih čipova, SK Hynix je investirao oko 380 milijuna am. dolara u R&D, uz čak 9-postotni odnos između R&D troškova i prodaje.

Povećanje ulaganja u istraživanje i razvoj južnokorejskih kompanija je povezano s njihovim naporima da pojačaju prisutnost na svjetskom tržištu i da nadmaše rivale iz Kine i SAD-a, uključujući Huawei i Apple.

Kineski proizvođač telekomunikacijske opreme i mobitela, Huawei, investirao je čak 6.6 milijardi am. dolara (14.2% svojeg prometa) u R&D 2014., što je porast od čak 29% u odnosu na 2013.

Što je s američkim kompanijama, koliko one investiraju u R&D?

Tri najveća investitora u istraživanje i razvoj u SAD-u su Intel, Microsoft i Google. Intel je potrošio 11.5 mlrd., Microsoft 10.4 mlrd., a Google 9.8 mlrd. am. dolara 2014.

Apple je uložio 1.9 mlrd. u R&D u prvom kvartalu 2015. i oko 6 mlrd. am. dolara u fiskalnoj godini 2014.

 

Izvor: Korea Herald

Adsense

Darko Hlušička

Osnivač i glavni urednik HD Televizije. Licencirani ISF kalibrator (Level II). Veliki ljubitelj tehnologije koja ga danas očarava jednako kao i kad je po prvi put pokrenuo .exe datoteku u DOS-u u 90-im godinama prošlog stoljeća. Uživa slušajući filmsku glazbu.

Povezani tekstovi

2 komentara

  1. Imam pitanje-vidio sam da ste radili kod recenzija kalibraciju 2d i 3d postavke televizora, obično u picture settings u expert 1 ili cinema mode.Kod 3d postavki ste isto radili recimo u cinema modu kao i 2d postavke pa sad moje pitanje znam da je glupasto-a jel se te postavke za 3d mogu staviti na drugu opciju recimo u standard modu a za 2d sadrzaj da ostanu cinema ili expert modu-jer ovako ispada da kad se želi gledat 3d treba ponovo mjenat postavke-kako vi to radite?,-lijep pozdrav

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Back to top button
Close

Adblock Detected

Molimo podržite naš rad tako da onemogućite blokiranje oglasa na ovoj stranici - hvala! Please support our work by disabling Adblock in your browser - thank you!