Home » Recenzije » Televizori i monitori » LCD » Sharp 55BL5EA Ultra HD 4K televizor s Android TV platformom – recenzija

Sharp 55BL5EA Ultra HD 4K televizor s Android TV platformom – recenzija

Iz Ronisa nam je na test stigao Sharp 55BL5EA Ultra HD 4K televizor s Android TV Oreo platformom. Radi se o prvom valu novih Sharpovih televizora kod kojih je zastarjela Aquos Net+ platforma zamijenjena Googleovim Android TV-om, što je smjer koji je prihvatio veliki broj proizvođača televizora. Testirani model je dio BL5 serije, no iste mogućnosti i performanse nude također lansirane Android TV serije BL3 i BL2. Kakve performanse nude, provjerite u nastavku u video recenziji s hrvatskim titlovima.

Proizvođač Sharp
Model 55BL5EA
Tehnologija zaslona 8-bitni VA zaslon s direktno postavljenim LED osvjetljenjem (direct LED)
Geometrija zaslona ravni
Veličina ekrana 55 inča / 140 cm
Energetska klasa A (110 W (način štednje energije), 145 (standard), 180 W (max) 161 kWh/godišnje)
3D/HDR podrška
ne/da (HDR10 i HLG)
Osvježavanje zaslona 60 Hz panel
Lokalno zatamnjenje ne
Ultra HD 4K, 3840 x 2160 piksela (svaki piksel se sastoji od tri podpiksela)
HDMI 4 (HDMI 2.0)
Digitalni audio izlaz Toslink (digitalni optički)
USB da (3x – 2x type-A i 1x micro USB)
Ethernet da
Wi-Fi / Bluetooth / WiSA da / da / ne
PCMCIA/Common Interface slot da (CI+)
Utor za memorijske kartice da (micro USB)
Izlaz za slušalice (3.5 mm) da
Digitalni prijamnici DVB-T2 (H.265/HEVC)/C/S2
HEVC/VP9 podrška da (tuner + multimedijalni reproduktor)/da
Operativni sustav Android TV 9 (Pie)
Ugrađena memorija nepoznato
CPU / GPU četverojezgreni procesor
Montaža na zid da (VESA 400 x 200)
Maloprodajna cijena na 14. travnja 2020.

Dodatne informacije:

Video recenzija

Napomena: dostupni su titlovi na hrvatskom jeziku

sharp-55-bl5ea-award

Iz Ronisa nam je na test stigao Sharp 55BL5EA Ultra HD 4K televizor s Android TV Oreo platformom. Radi se o prvom valu novih Sharpovih televizora kod kojih je zastarjela Aquos Net+ platforma zamijenjena Googleovim Android TV-om, što je smjer koji je prihvatio veliki broj proizvođača televizora. Testirani model je dio BL5 serije, no iste mogućnosti i performanse nude također lansirane Android TV serije BL3 i BL2. Kakve performanse nude, provjerite u nastavku u video recenziji s hrvatskim titlovima. Specifikacije   Proizvođač Sharp Model 55BL5EA Tehnologija zaslona 8-bitni VA zaslon s direktno postavljenim LED osvjetljenjem (direct LED) Geometrija zaslona ravni Veličina…

Review Overview

Ukupno

Djelomična preporuka

Summary : Sharp je donio dobru odluku što je svoju zastarjelu Aquos Net+ platformu zamijenio Android TV-om. Platforma je dobro implementirana, te je tijekom testa televizor radio brzo i stabilno. TV ima i nekoliko jedinstvenih značajki, poput čitača micro-SD kartica i namjenske YouTube tipke na daljinskom upravljaču. Cjelokupna kvaliteta izrade je dobra. Kvaliteta slike bi mogla biti bolja i u tom segmentu konkurencija nude više. Kvaliteta zvuka je dobra uz par prilagodbi u opcijama, te nudi i DTS-ove tehnologije za poboljšanje prostornosti zvuka. Sve u svemu, ako želite Android TV sa svim blagodatima koje ta platforma nudi, a bitnija vam je veličina ekrana od kvalitete slike, obratite pažnju na Sharpove modele BL2, BL3 i BL5 serija.

Televizor na test ustupio:

ronis-logo-2015

Maloprodajne cijene:

nabava-net-logo

Dodatna ustupljena oprema:

Za potrebe testiranja su korišteni HDMI kabeli Supra Cables i Club 3D Ultra High Speed model i Feizlink aktivni optički HDMI kabeli (US Amazon: https://www.amazon.com/dp/B07MHZG184 i UK Amazon: https://www.amazon.co.uk/dp/B07QWJFY5G).  Ultra HD HDR-10 testne uzorke osigurao R.Masciola. Softver za kalibraciju, CalMAN 2019 Ultimate for Business osigurao Portrait Displays.

© HD Televizija 2020. Sva prava pridržana.