Panasonic 65DX900E (DX900E) UHD HDR LCD TV – recenzija

Kašnjenje slike na ekranu (input lag)
  • Normal: 51.2 ms
  • Normal + Game mode: 40.7 ms
  • THX Cinema + Game mode: 42.7 ms
  • Professional 1 + Game mode: 42.8 ms

paragraph-separator-divider

Panasonic DX900E ima ugrađene zvučnike ukupne snage 40 W, od kojih 2×10 W otpada na srednjetonce s pogledom prema podlozi, a preostali 2×10 W na dva niskotonska zvučnika. U praksi je kvaliteta zvuka solidna, dobro zaokruženog srednjetonskog i niskotonskog područja, dovoljno široke pozornice za TV zvučnike i čistog zvuka. Za manje zahtjevne korisnike će zvučnici poslužiti, no nama se ipak više svidio audio sustav LG-jevog E6 OLED TV-a zbog još čišćeg zvuka i dubljih niskih tonova. U svakom slučaju, za televizor klase kojoj pripada DX900E savjetujemo investiciju u kvalitetan audio sustav – A/V receiver i zvučnike – idealno s podrškom za Dolby Atmos i DTS-X.

Potrošnja električne energije [W]

Predložak (mjerenje na ANSI uzorku – 50% crne i 50% bijele boje na ekranu)
Energetska klasa energy-class-b
Dynamic
oko 433
Normal oko 224
Cinema oko 142
THX Cinema oko 112
THX Bright Room oko 158
Professional 1 – kalibriran oko 158
Profession 2 oko 112
Standby < 1

paragraph-separator-divider

panasonic-dx900e-award

Nakon solidnih rezultata koje su pokazali Panasonicovi televizori serije 6 (DS630E) i 7 (DX700E), na test nam je stigla perjanica ponude - 165 cm veliki 65DX900E. Radi se o najnaprednijem LED LCD televizoru koji Panasonic lansira ove godine, a čija lista posebnosti samo po pitanju kvalitete slike je poduža. Profesionalni kinematografski prikaz koji je blagoslovio poznati holivudski kolorist Mike Sowa, novi Studio Master HCX+ procesor, UHD Premium i THX 4K certifikati, 4K Pro HDR slika s direktnim LED pozadinskim osvjetljenjem kontroliranim u 512 zona, te na kraju nova saćasta struktura panela za bolju kontrolu svjetlosti na ekranu. Osim kvalitete slike, tu je&hellip;

Kvaliteta izrade
Izbornici i rukovanje
Mogućnosti
Kvaliteta slike - kontrast
Kvaliteta slike - oštrina u dinamici
Kvaliteta slike - prikaz iz kuta
Kvaliteta slike - obrada signala
Kvaliteta slike - ukupno
Gaming

Gold Class - jedan od najboljih LCD TV-a na tržištu!

Sažetak: Panasonic DX900E u 65-inčnoj varijanti je izvrstan televizor koji zbog visoke kvalitete izrade, mogućnosti koje nudi i same kvalitete slike opravdava svoju pripadnost visokoj klasi. Unatoč pojedinim ograničenjima LCD tehnologije, a na koje nije imun, DX900E je po kvaliteti slike u cjelini među najboljim LCD televizorima koje smo susreli do danas. Svakako ovdje valja istaknuti kalibraciju kojom se može postići studijska kvaliteta slike, te ju toplo preporučamo svim vlasnicima ovog modela. Sve u svemu, DX900E dobiva toplu preporuku s naše strane.

> informacije o sustavu ocjenjivanja <

Maloprodajna cijena na dan objave (02.08.2016.):

58″ model – oko 28.799,00 kn

65″ model – oko 35.999,00 kn

Aktualne cijene provjerite na jeftinije.hr i nabava.net

jeftinije-hr

Na test ustupio: Sonus Art

sonus-art

Panasonic DMP-UB900 UHD Blu-ray reproduktor na test ustupio Sonus Art.

Za potrebe testiranja su korišteni Supra Cables HDMI kabeli.

© HD Televizija 2016. Sva prava pridržana.

1. Specifikacije, rukovanje i dizajn

9 komentara

1. Zanimljiva i dobrodošla recenzija. Izgleda da i SD skaliranje postaje sve bolje na 4k televizorima ako sam dobro shvatio, meni osobno je zgodno što ima i ugrađene ventilatore, ali me zanima da li možda ima i detekciju vrtnje ili neispravnosti? Bila bi šteta da dio panela ode, jer sumnjam da ima efikasnu termičku zaštitu. Ako to već ima i najjeftiniji PC za 3000HRK, očekivao bih i od TV-a za 35000…
    Cijena je vjerojatno još pretjerana, Samsung 65ica 9500 se može dobiti za 30000, a na nekim usporednim testovima su slične kvalitete, mada Panasonic hvala bogu ima ravan ekran, a i zadržao je analogni ulaz, što mnogima vjerojatno ne treba, meni dobro dođe uz 5 uređaja spojenih na TV, da se izbjegne vanjski hdmi preklopnik. I nije mi jasno zašto u toj kategoriji cijene štede na memoriji, pa mali SSDi slični, su već dovoljno jeftini.

2. Iskreno, meni nije jasno tko ovo kupi uz OLED tehnologiju?!

• Vala ni meni, jos jako bitna cinjenica skaliranje sd signala na 4k, dajte ba ljudi nismo u 19-om vijeku.

• cca 80% ljudi kupuje TV da bi gledali lokalne tv proggrame, preko tunera, Što su naši programi SD kvalitete je problemm, ali su čak i bogata njemačka uveli HD program u 3 mjesecu ove godine, 2017. Kako nema više na tržištu vrhunskih fullHD televizora, onda ako netko želi skuplji tv mora uzeti smart 4k uhd, ali to ne znači da bi na njima slika manje rezolucije trebala biti g…vno. A često jest. A ako ti ne želiš prijem sa lokalnih tunera nego sa neta i slično, onda kupiš multimedijalni monitor a ne žali se na zaostalost i 19 stoljeće, nrgo urgiraj na prijelaz kvalitete odašiljanja na viši nivo. Osim toga,, mnogi od nas imaju stotine svojih dobrih dvd-ova, i zbogg čega ih ne bi mogli gledati u prihvatljivoj ili što boljoj kvaaliteti..

• Pa u bosni koj aje iza vas 100g svie su lokalne stnice u HD kvaliteti, osim mozda onih eoskuh koje nisu dobre ni na starom crt od 55cm, ali praviti nesto u 21 vijeku, da tome bude prioritet signal iz 19-og a pri tome ciganciti na licenci pa za te pare nedati podrsku za dts meni licno je debilizam.

• Adi, kao što rekoh, Njemačka je uvela HD i HEVC tek od 3.mjeseca, pojma nemam što ima u Bosni. Ono u čemu se slažem, da je mnogo toga u ovoj industriji u zadnjih cca 5-7 godina debilizam, i trikovi za naivce, posebno ako pratiš tehnologiju i elektroniku i u TV-ima i u HT pojačalima, pa stoga nije čudno da štede par eura, mada neki put nije samo štednja. Kupiš odvojenu kutijicu, ili bolji bluray player koji ima i media player, i sve će raditi, bar neko vrijeme. A i da si kupio HT sistem( tj kućno kino) prije 3 godine, i za 50.000 eura, danas bi skoro sve mogao baciti osim zvučnika. Ja sam do sada imao 12 pojačala za kućno kino, i baš zato mi treba analogija, jer je dugoročno jeftinije i kompatibilnije, a ne da svake dvije godine dam malo bogatstvo za vrhunsko HT pojačalo. A za TV čak i da platiš 10.000 eura, ni onda nemaš mogućnosti da imaš mudul sa hdmi priključkom koji ćeš zamijeniti i gledati materijal novih standarda, čak i sa malo starijim panelom u TV–u, sa mrvu manjim kontrastom i rasponom boja, koje veći broj stanovnika zemaljske kugle neće ni primijetiti. I nije skaliranje prioritet, nego samo jedna od osnovnih funkcija skoro svih displaya, mada naravno ostaje da je najbolja slika u nativnoj rezoluciji. Još odavno, od kada su uveli multisync tehnologiju na kompjutorske monitore, nakon par godina su i televizori dobili tu funkcionalnost, nije to ništa novoizmišljeno. A koji je tehnološki životni vijek i najskupljeg smart TVa ili da pored njega imaš jeftino računalo sa usb-om za daljinac, na kojem po potrebi promijeniš video i audio karticu, ti je vjerojatno jasno. Sve je usmjereno da bi oni koji si to mogu priuštiti sve češće mijenjali TV i sve ostalo, osim ako malo ne razmisle. Da su kod nas dostupni veliki i kvalitetni monitori, vjerojatno bih to kupio prije nego TV, ali za 5 prodanih godišnje, nema popusta i cijene su odvratne…