Naslovnica » Sajmovi elektronike » ISE - Amsterdam » ISE 2015: LG predstavlja napredne proizvode za prikaz informacija

ISE 2015: LG predstavlja napredne proizvode za prikaz informacija

LG-98-inch-ULTRA-HD-Digital-Signage-01_ISE-2015

LG na sajmu ISE 2015 u Amsterdamu od 10. do 12. veljače predstavlja svoje inovativne B2B proizvode za prikaz. Tako će predstaviti svoje komercijalne digitalne zaslone i liniju televizora uključujući 105-inčni ULTRA HD model, webOS rješenja za prikaz, komercijalna vrata hladnjaka s transparentnim displejem i drugo. LG-evi komercijalni proizvodi za prikaz vodeći u industriji će javnim prostorima – kao što su dućani, zračne luke, škole, restorani, hoteli, bolnice i uredi – omogućiti unaprijeđenu učinkovitost.

Uz webOS, LG-evi displeji s pametnom platformom mogu biti ažurirani automatski putem pametnog telefona ili tableta. Wi-Fi povezivost eliminira potrebu za internetskom vezom putem kabla ili skupom internom mrežnom infrastrukturom. Tako webOS hotelski televizori omogućuju gostima primanje informacija o sadržajima u hotelu ili obližnjim atrakcijama, a mogu ga koristiti i za gledanje filmova te TV programa.

LG Smart Platform Signage with webOS 01_ISE 2015

Na sajmu ISE 2015 LG će predstaviti i napredna Room Management System (RMS) rješenja. Uz ovu tehnologiju televizori, uz to što pružaju korisne informacije, na daljinu upravljaju osvjetljenjem, grijanjem, klimatizacijom pa čak i zavjesama. Tako gost može upravljati svime u sobi bez ustajanja iz kreveta.

Ultraširoki ULTRA HD digitalni zaslon

LG će predstaviti i liniju ultraširokih ULTRA HD digitalnih displeja s veličinama zaslona od 84, 98 i 105 inča. Svi ovi proizvodi prikazuju vjernu sliku četiri puta veće kvalitete od uobičajenih HD displeja. Inovativna funkcija Interactive White Board (IWB) omogućava dijeljenje izvještaja sa sastanaka ili nastavnih planova u uredima i školama putem prijenosnog računala ili tableta s pristupom internetu. IWB-om se može upravljati udaljeno putem uređaja u istoj mreži. Također, 84-inčni model detektira do 10 dodirnih točaka istovremeno pa više korisnika može biti u interakciji sa zaslonom odjednom.

LG Transparent Display Dooler Door 01_ISE 2015

Posjetitelji sajma ISE 2015 tvrtkina inovativna rješenja i proizvode mogu vidjeti na LG-evom štandu (No. 11-K75).