Naslovnica » Filmovi » DVD i Blu-ray recenzije » Recenzija: Kaos u Kući (Parental Guidance) 2D Blu-ray [2013]

Recenzija: Kaos u Kući (Parental Guidance) 2D Blu-ray [2013]

parental-guidance-header

Što se događa kada kontrolom opsesivni roditelji ostave svoju djecu staromodnoj baki i djedu u prototipnoj verziji pametne kuće na nekoliko dana? Za roditelje svakako kaos u kući, no za djecu prilika da svijet vide na jedan drugi način, jednostavnije i bez konstantne organizacije i kontrole baš svakog aspekta njihovim života. U izdanju Continental Filma, 20th Century Fox donosi komediju s Billyjem Crystalom, Bette Midler i Marisom Tomei u punoj HD razlučivosti i s vrhunskim zvukom. Koliko je dobro ovo izdanje, pročitajte u nastavku.

Žanr: komedija

Redatelj: Andy Fickman

Glume: Billy Crystal, Bette Midler, Marisa Tomei, Tom Everett Scott

IMDb ocjena: 5.8/10

Billy Crystal, Bette Midler i Marisa Tomei dokazuju da je smijeh relativan u ovoj urnebesnoj komediji koja će zabaviti kompletnu obitelj! Staromodni djed Artie (Crystal) i baka Diane (Midler) dobivaju više nego što su željeli nakon što ostanu čuvati djecu svoje kćerke (Tomei). Stvari vrlo ubrzo kreću od kompliciranog do histeričnog kada Artie shvati da djeca po kući jure sa svojom modernom tehnologijom. Igrajući po svojim pravilima koja uključuju slatkiše, staromodne igre i žilavu ljubav, Arti uspijeva nadmudriti klince i ostvariti nemoguće – još više zbližiti obitelj!

36.5 GB*
Trajanje 101 min
16×9, 1.85:1
  • engleski, DTS-HD Master Audio 5.1
  • španjolski, portugalski, ruski, češki, mađarski, poljski, tajski i turski Dolby Digital 5.1
Podnaslovi hrvatski, slovenski, srpski, engleski, španjolski, portugalski,ruski, arapski, bugarski, kineski, češki, estonski, grčki, hebrejski, mađarski, islandski, indonezijski, korejski, latvijski, litvanski, malajski, mandarinski, poljski, rumunjski, tajski,  turski, ukrajinski i vijetnamski

parental-guidance-menu

Izbornici se izvode s isječcima filma u pozadini i glazbenom temom filma. Opcije su uredno posložene u donjem dijelu zaslona.

parental-guidance-shot2

Kaos u Kući je prezentiran u MPEG-4/AVC sustavu kodiranja, Academy Flat 1.85:1 formata slike koja se na HD televizorima prikazuje uz minimalne crne linije iznad i ispod slike.  Prema informacijama, film je sniman dijelom na 35 mm film, dijelom digitalnom Panavision Genesis kamerom, te na kraju tu je najvjerojatnije uključena i GoPro kamera za snimke ispod skateboard daske, a koje su najslabije kvalitete. Film u cjelini je dobre, no ne i izvrsne detaljnosti, bez tragova kompresije, makroblokova ili nesavršenosti filmske trake, uz jasno vidljivu zrnatost u većini kadrova, snimanima kako po danu, tako i po noći. Detaljnost na tamnijim objektima ne očarava, kao ni kontrast slike, a koji je uz više truda mogao pojedinim scenama pružiti bolju živost. Gradacije su odlične, te su lica glumaca jasno prezentirana i konzistentnih boja neovisno radi li se o statičnom ili dinamičnom kadru. Ukratko, prosječno Blu-ray izdanje po pitanju kvalitete slike.

parental-guidance-shot1

DTS-HD Master Audio 5.1 je vodeći audio zapis koji u ovom filmu ne pruža široku pozornicu niti detaljima bogate surround kanale ili gromoglasni bas. Za takve efekt u ovom filmu jednostavno nema prostora, te je on u glavnini orijentiran na centralni zvučnik koji na sebe preuzima dijaloge i efekte koji se odvijaju na ekranu. Prednji zvučnici pokrivaju i ugodnu glazbu tijekom filma, a koju potpisuje Marc Shaiman (The Bucket List, Bee Movie, Hairspray).

parental-guidance-gag-reel

Na disku se nalazi nekoliko dodatnih materijala, od kojih će najviše detalja o produkciji filma otkriti audio komentar redatelja Andyja Fickmana i glavnog glumca Billyja Crystala. Tu su još i greške sa snimanja (Gag Reel) kino najave i izbačene scene s opcijom audio komentara redatelja filma Andyja Fickmana. Grešaka sa snimanja ima gotovo 13 minuta i mogu se gledati s podnaslovnima na više jezika.

parental-guidance-reel

Kaos u Kući je zabavan film za pogledati u nedjelju popodne, sadržaja koji je samo u segmentu kvalitete slike mogao biti i bolje prezentiran, dok je po pitanju zvuka očekivano dobro napravljen. Od dodatnih sadržaja tu je audio komentar za sve koji žele saznati nešto više o filmu, kao i poduži video s greškama za snimanja.

parental-guidance-award

Blu-ray možete kupiti u Stripovi na Kvadrat:

stripovi-na-kvadrat-logo

Gledano na: Panasonic 39E6E LED LCD televizoru

Osnivač i glavni urednik HD Televizije. Voli tehnologiju, sport, fotografiju i filmsku glazbu. U zadnje vrijeme uči svirati violinu, no uspješniji je kad mu je pod prstima tipkovnica. Drži se slogana: Voli mnoge, vjeruj nekima, čini zlo nikome.