Recenzija: Ledeno Doba 4: Zemlja se Trese (Ice Age 4: Continental Drift) – 3D Blu-ray [2012]

ice-age-4-header

Film koji je postigao najbolje otvaranje filma u 2012. godini i najjače box office otvaranje animiranog filma u Hrvatskoj do sada, stigao je i na Blu-ray u izdanju Continental Filma. Je li 3D Blu-ray izdanje jednako “ledeno” kao i originalno filmsko prikazivanje, provjerili smo u nastavku.

Žanr: animirani

Godina izlaska (testirano izdanje): 2012.

Redatelji: Steve Martino i Mike Thurmeier

Glasovi: Edo Majka, Tarik Filipović, Darija Knez, Ljubo Kerekeš

Scratova luckasta potjera za ukletim žirom koja traje od početka vremena pokreće globalne promjene – kontinentalnu kataklizmu zbog koje će Manny, Diego i Sid krenuti u najveću avanturu ikada. Na početku tih dogodovština Sid se udružuje sa svojom mrzovoljnom bakom a članovi krda susreću opasan zvjerinjak pomorskih pirata odlučnih da spriječe njihov povratak kući.

34.9 GB*
Trajanje 88 min
16×9, 2.40:1
MPEG-4 MVC (3D varijanta filma), MPEG-4 AVC (2D)
  • engleski, DTS-HD Master Audio 7.1
  • hrvatski, slovenski, arapski, bugarski, češki, srpski i slovački Dolby Digital 5.1
Podnaslovi hrvatski, slovenski, srpski, engleski…

Prezentacija izdanja

Teško da se može bilo što negativno reći za prezentaciju najnovijeg nastavka Ledenog Doba. Iz nastavka u nastavak animacije izgledaju sve bolje, teksture su realističnije, a krzna su toliko detaljna da niti Full HD transfer ne može ih u potpunosti prenijeti na HD zaslon. Kadrovi su potpuno očišćeni od šuma u slici, boje su jasne, gradacije također. Pokreti životinja i animacije općenito su iznimno dobro napravljene i s tehničkog stajališta je film prava poslastica za pogledati. 3D prezentacija je također na visokom nivou, objekti su dobro pozicioniran u prostoru i može se bolje osjetiti volumen i dubina scene. Obzirom da se radnja filma odvija najvećim dijelom po danu i da u kadrovima ima mnogo bijele boje, razlika između aktivnog 3D prikaza i polarizacijskog se kod ovog naslova jasno može uočiti. Potonji je mnogo ugodniji za pogledati unatoč smanjenoj oštrini zbog polarizacije slike. 3D efekt je podjednako dobar kako na LG-jevom LM960V televizoru, tako i na Sonyjevom 40HX850.

Tijekom cijelog filma jedino smo uočili u jednom ili dva navrata malo manje elegantno izvedenu animaciju valova koji se razbijaju na okomitoj obali što je zanemariv nedostatak. Sve u svemu, vizualna poslastica.

Za ljubitelje originalnog audio zapisa, tu je izvrstan, dinamičan i dobro angažiran 7.1 DTS HD Master Audio zapis, te Dolby Digital 5.1 u 448 kbps sinkroniziran audio na hrvatskom jeziku. U skladu s događajima koji su označili povijest našeg planeta (aktiviranje jezgre Zemlje), veliki rasjedi i pomicanje golemih masiva kasnije u filmu, te bitki na moru i kopnu s mnogo sudionika, pozornica je dobro angažirana i iskorištava zvučnike ispred, sa strane i iza gledatelja. Kao i slika, tako je i zvuk čist, jasan i dinamičan, te nas je tijekom filma s lakoćom uvukao u zanimljivu radnju.

Na disku se uz film nalazi još:

1. Nastavite 3D putovanje s foršpanima za filmove Rio, Ledeno Doba 3: Dinosauri Dolaze i Kronike iz Narnije: Plovidba broda Zorogaza i
  2. nekoliko foršpana prije učitavanja glavnog izbornika

Ledeno Doba 4 je vrlo kvalitetno transferiran naslov na 3D Blu-ray medij, te je užitak za pogledati kako u 2D, tako i u 3D inačici. Na disku se ne nalazi nikakav dodatni materijal koji bi otkrio detalje o produkciji, te skromni dodaci u vidu nekoliko foršpana ne predstavljaju vrijedan dodatni materijal. U cjelini, solidno izdanje i obavezni dio kolekcije svakog ljubitelja Ledenog Doba.

ice-age-4-gold-class