Naslovnica » Recenzije » Periferija/daljinski » Recenzija [USB DVD optički pogon]: Samsung Slim SE-S084F

Recenzija [USB DVD optički pogon]: Samsung Slim SE-S084F

U pauzi između recenzija televizora, kućnih kina i Blu-ray reproduktora, odlučili smo provesti nešto vremena uz DVD optički pogon koji je može putem USB priključaka povezati na računalo ili linijsku komponentu. Upravo nam je potonji scenarij bio posebno zanimljiv jer omogućuje da linijske komponente poput Mede8era, Tvixa ili Xtreamera u poptunosti zamijene DVD reproduktore koje korisnici upotrebljavaju samo kako bi pogledali sadržaje na DVD medijima, dok su USB memorije i tvrdi diskovi danas najpopularniji medij za pohranu. Samsungov proizvod smo također proveli kroz klasične testove brzine čitanja i zapisivanja podataka i provjerili je li dovoljan jedan USB utor za njegovo pravilno funkcioniranje.

SPECIFIKACIJE

Proizvođač SAMSUNG
Model Slim SE-S084F
Tip USB vanjski DVD/CD snimač
Optički pogon CD/DVD
Sučelje USB
Napajanje USB (2x)
Tipke na uređaju 1x (za izbacivanje ladice)
Podržani formati
  • DVD-RAM,
  • DVD+R,
  • DVD+R dual Layer,
  •  DVD+RW,
  • DVD-R,
  • DVD-R dual Layer,
  •  DVD-RW,
  •  DVD-ROM,
  • DVD-Video,
  •  CD-R,
  •  CD-RW,
  •  CD-ROM,
  • CD-ROM / XA, CD-Audio,
  •  Video-CD,
  •  Photo CD,
  •  CD-I (FMV),
  •  CD-Extra,
  •  CD-TEXT
Dodatne značajke
  • dostupno u više boja
  • minimalne dimenzije
  • MAC OS podrška
  • Netbook učitavanje sustava
  • u pakiranju Nero Express Essentials 9
  • Speed Adjustment Technology (S.A.T.)
  • Double O.P.C Technology
  • Firmware live update
  • Tilt Actuator Compensation Technology (T.A.C.)
  • Buffer under Run Free Technology
  • Eco-Product

Jedna od najvećih prednosti vanjskog USB optičkog pogona jest što se jednostavno i brzo može povezati na bilo koji uređaj s USB-om – primjerice netbook ili media centar. Na taj način uređaj dobiva mogućnost čitanja sadržaja s CD ili DVD medija, što bitno olakšava primjerice instalaciju operativnog sustava na netbook računalima jer nije potrebno kopirati podatke na USB memoriju i onda preko nje pokretati instalaciju. U kućanstvima s više računala smanjuje trošak nabavke optičkog pogona za svako računalo. U uvodu spomenute linijske komponente bez optičkog pogona mogu također postati pravi univerzalni uređaji i čitati vašu kolekciju DVD filmova i podataka zapisanih na CD-ima. Za one koji žele podršku za Blu-ray diskove, postoje i takve varijante, no njihova je ponuda u Hrvatskoj ograničena na LG-jevih nekoliko modela cijene iznad 1000 kuna. Ukoliko ste u potrazi za uređajem tog tipa, savjetujemo naručivanje preko online trgovina poput Newegga ili Amazona obzirom da su cijene višestruko niže.

Više informacija o proizvodu provjerite na stranicama Samsunga.