Naslovnica » Filmovi » Blu-ray izdanja » Recenzija [Blu-ray]: Batman: Vitez Tame (2 diska)

Recenzija [Blu-ray]: Batman: Vitez Tame (2 diska)

batman-bluray-shot1

4-star

Po učitavanju diska (a čije vrijeme bitno varira od Blu-ray reproduktora do reproduktora, od ispod 5 sekundi kod PS3 konzole pa do više od 3 minute kod starijih Blu-ray uređaja) film će započeti s reprodukcijom automatski. Kao i kod ostalih BD izdanja, tako se i ovdje tokom reprodukcije samog filma može pozvati kontekstualni izbornik u donjem dijelu ekrana, a koji nudi slijedeće opcije:

batman-bluray-popup

Izbornici nisu lokalizirani, no vrlo su jasno koncipirani i dobro vizualno riješeni. Dvije nesvakidašnje značajke uključuju mogućnost isključivanja zvukova izbornika (pomicanje po izbornicima i klikanje), te mogućnost kreiranja bookmark-a za brzi skok do omiljene scene. Na 39 poglavlja je podijeljen film, no ukoliko se među njima ne nalaze one scene koje biste željeli pogledati u najkraćem roku, ova značajka će vam biti kao naručena. Sama procedura je također jednostavna – u trenu koji želite pospremiti samo pritisnite zelenu tipku na daljinskom upravljaču i to je to.

batman-bluray-favorites

Na drugom disku se također nalaze jednako dobro koncipirani izbornici, pregledni i laki za korištenje. Premda nisu lokalizirani, drago nam je vidjeti što su svi sadržaji titlovani.

batman-bluray-bonus

Zbog dodatnih značajki i preglednosti izbornici ovog BD izdanja će biti ocijenjeni s četiri zvjezdice. Izostanak interaktivnosti i lokalizirane inačine oduzima jednu zvjezdicu.

« Prethodna stranica

Slijedeća stranica »

Osnivač i glavni urednik HD Televizije. Veliki ljubitelj tehnologije koja ga danas očarava jednako kao i kada je po prvi puta pokrenuo .exe datoteku u DOS-u u 90-im godinama prošlog stoljeća. Nakon pročitanih stotine časopisa domaćeg i stranog podrijetla odlučuje pokrenuti stranicu s recenzijama hardvera, pczenith.com. Kasnije ljubav prema svojim inicijalima, odnosno tehnologiji visoke rezolucije postaje toliko jaka da krajem 2007. započinje s projektom HD Televizije, a koju i danas radi s istim entuzijazmom. Uživa slušajući filmsku glazbu i glazbu iz računalnih igara, te vjeruje da tehnologija čini naše živote boljima.