Naslovnica » Recenzije » Televizori i monitori » Monitori » Recenzija [monitor]: Philips Brillance 220X1 Lightframe 22″

Recenzija [monitor]: Philips Brillance 220X1 Lightframe 22″

Priključci

4-star

Što se priključaka tiče, 220X1 nudi digitalni DVI i analogni D-Sub VGA ulaz, te USB utor. HDMI ulaz je izostao, no ovaj monitor ionako nije rađen primarno za multimediju i gledanje filmova, već za uredski rad, tako da ovo ne smatramo kao veliki nedostatak. U svakom slučaju, DVI ulaz je HDCP sukladan tako da ga možete povezati na PS3 konzolu ili neki drugi Blu-ray reproduktor i normalno gledati filmova bez ikakvih ograničenja. Za korištenje USB utora prvo je potrebno povezati računalo s monitorom putem jednom USB kabela (nije uključen), te nakon toga možete povezivati što god želite. USB utor je položen sa stražnje strane u donji lijevi ugao, tako da je lako povezati USB memoriju ili prijenosni tvrdi disk, premda nam se više sviđaju rješenja gdje se isti nalazi s bočne strane.

220x1-philips-connectors

Posebne značajke

4-star

Uz već spomenuti USB utor i osvjetljeni okvir, 220X1 dolazi s aplikacijom za kalibraciju slike, SmartControl II.

philips-220x1_lightframe

Sustav koji je Philips razvio u suradnji s Portait Displays, Inc. nudi jednostavni čarobnjak za kalibraciju slike, vrlo dobro koncipiran i izveden. Ipak, kako ćete vidjeti u dijelu članka o kalibraciji, podešenje koje smo dobili na ovaj način nije bilo bolje od najobičnijeg Eco načina rada, a koji je dao najbolju sliku. U svakom slučaju, za one koji nisu zadovoljni s gotovim predlošcima slike mogu iskoristiti ovaj čarobnjak i podesiti prikaz na način koji njima najbolje odgovara.

smartcontrolii