Recenzija [Blu-ray]: Lady in the Water (1 disk) [ne-lokalizirano izdanje]

Kvaliteta slike

2-star

Warner Home Entertainment prezentira Lady in the Water u 1.85 formatu i 1080p/VC-1 videu, što ukratko znači da ćete zaposliti čitav zaslon televizora – bez crnih linija iznad i ispod slike. Prvih nekoliko minuta filma izrađeno je u crtanoj crno-bijeloj animaciji i dobra je prilika za provjeriti vjernost reprodukcije crne i čiste bijele boje, a ujedno možete lako uočiti nesavršenosti ekrana (posebno kod LCD-a) u vidu probijanja pozadinskog osvjetljenja, odnosno nehomogenosti slike kada se boje invertiraju.

lady-in-the-water-pq1

Lady in the Water definitivno nije film koji mnogo daje po pitanju vizualnih efekata i samim time ne nudi osobito iskustvo gledanja u visokoj rezoluciji. 1920 x 1080 piksela daje solidnu oštrinu i količinu detalja, kontrast je prosječan, dok boje djeluju ispravno. Je li to M. Night Shyamalanova zamisao da se na taj način dočara bajkoviti izraz filma ne znamo, no nikako ne možemo reći kako je raspon i dinamika boja na nivou najboljih filmova na BD disku što smo imali prilike vidjeti.

lady-in-the-water-pq3

Šum u kadrovima je također vidljiv, posebice u pozadinama van fokusa, u izmaglici u vanjskim prostorima i općenito scenama snimanima u polumraku. Trodimenzionalnost je ponovno osrednja, premda u nekoliko kadrova dolazi do izražaja:

lady-in-the-water-titles

Jedna od upečatljivijih scena filma:

lady-in-the-water-pq2

Scene snimane po danu su zadovoljavajuće kvalitete, premda ih je tokom filma malo.

Sve u svemu, unatoč nekoliko dobro riješenih kadrova, Lady in the Water BD izdanje daleko je od punog potencijala visoke rezolucije.

2-star

Tehnofili će odmah zamijetiti izostanak audio trake bez gubitaka, što znači da ovdje više-manje dobivate istu kvalitetu zvuka kao i na DVD izdanju. Ovo se obično smatra velikim minusom, posebno kada se izdavač odluči izostaviti kvalitetniji zvuk iz kakvog akcijskog naslova bogatog zvučnim efektima (dobar primjer jer Speed Racer), no u slučaju testiranog filma teško da možemo žaliti za ikakvom kvalitetnijom trakom. Naime, Lady in the Water je film u kojem je zvuk stavljen u drugi plan, uz mnogo sekvenci bez gotovo ikakvog zvuka i glazbe, uz tek tihe ambijentalne zvukove. Malo je i dijaloga u filmu, a i sama glazba je aktivnije prisutna samo u uvodnoj sekvenci i pred kraj filma, tako da zaista nemamo što žaliti za trakom bez gubitaka.

lady-in-the-water-pq4

Izdanje koje je predstavljeno na bluray.com stranici navodi upotrebu Dolby Digital EX zvuka na ovom naslovu, no u našem slučaju ovdje se radilo tek o 5.1 zvuku bez ukomponiranog dodatnog centralnog stražnjeg kanala. Također, nemamo se što žaliti s obzirom da su stražni kanali aktivni tek u šačici akcijskih scena na kraju filma, no bez ikakvog spektakularnog efekta.

Razina glasnoća tokom filma je dobro odrađena, prilično su dobro nivelirane tako da ne trebate svako malo regulirati glasnoću kada je nešto pretiho, odnosno preglasno.

Naručite film Žena iz Vode na DVD-u

Prethodna stranica 1 2 3 4 5 6Sljedeća stranica