Prijenosni uređaji

Recenzija (prijenosni DVD): Quadro DVD-600P

Značajka #4: Kompatibilnost s raznim sadržajima

Za test smo isprobali sve formate navedene u specifikacijama osim Video CD-ova i Kodak Picture diskova s obzirom da su slabo rašireni. Što se reprodukcije tiče, zadovoljni smo podrškom i glatkoćom izvođenja, a svidjelo nam se što uređaj nudi ubrzanje DivX filmova do 32x, tako da brzo možete stići do željenog trenutka u filmu, premda brzina varira od filma do filma ovisno o načinu na koji je kodiran. DVD filmovi rade glatko, izbornici se otvaraju jednako brzo kao i na linijskim DVD reproduktorima, a sve funkcije kao što su biranje jezika, podnaslova ili kuta gledanja su prisutne i rade normalno.

Što se titlova kod DivX-a tiče, prigovaramo načinu na koji se prikazuju jer su otisnuti bijelom bojom bez obruba i kada je podloga iste boje teško se mogu čitati. Ovo je prava šteta s obzirom da se brojač vremena koji se prikazuje na zaslonu uredno prikazuje uz prozirnu podlogu, dok je za titlove ova funkcija izostala. Titlove nije moguće ugađati niti po veličini, a niti po položaju na ekranu, što je također minus, premda je njihova standardna veličina zadovoljavajuća.

Značajka #5: Podrška za USB / MMC / SD / MS kartice

Umetnuli smo nekoliko različitih USB memorija različitih kapaciteta i sve isprobane uredno su radile i reproducirale podržane sadržaje. Od memorijskih kartica smo isprobali najraširenije SD kartice kapaciteta 2 GB, proizvođač takeMS i SanDisk Ultra II i u oba slučaja sve je bilo bez problema pročitano. Svidjelo nam se što se svi tipovi sadržaja mogu reproducirati, te nije potrebno donositi odluke tipa želite li da se prikazuju samo video datoteke ili glazba i slike (kao primjerice kod Pioneer DV-410-V linijskog reproduktora).

Značajka #6: Interno Dolby Digital AC-3 dekodiranje

Uređaj je opremljen internim dekoderom Dolby Digital višekanalnih traka koje standardno dolaze na DVD medijima, a i kod određenih DivX filmova. Uređaj je uredno dekodirao filmove s navedenim zvučnim zapisom, te reproducirao zvuk na svim dostupnim izlazima. Najveću kvalitetu zvuka moguće je dobiti na način da uređaj povežete na linijsko AV pojačalo putem koaksijalnog kabela. S obzirom da se na uređaju nalazi 3.5 mm koaksijalni izlaz koji nije toliko standardni kao RCA/Cinch priključak, nismo mogli isprobati kakva je kvaliteta reprodukcije. Navedeni kabel nije priložen, tako da ukoliko ćete htjeti čuti digitalni zvuk poslan iz DVD-600P reproduktora, morati ćete napraviti dodatnu investiciju.

Prethodna stranica 1 2 3 4 5 6 7 8Sljedeća stranica