Naslovnica » Recenzije » Audio oprema » Recenzija [slušalice]: Sennheiser HD 595, dio 1

Recenzija [slušalice]: Sennheiser HD 595, dio 1

1. Uvod i specifikacije
  2. Sadržaj pakiranja, dizajn, stalak

Više od 60 godina, ime Sennheiser je sinonim za vrhunske proizvode i cjelovita rješenja za svaki aspekt zvuka: od snimanja, prijenosa pa do reprodukcije zvuka. 1945. godine, Dr. Fritz Sennheiser je zajedno sa sedam inženjera i tehničara krenuo u pothvat osnivanja novu tvrtke. Stručnjaci za istraživanje i razvoj koristili su isprva sveučilišni institut, a koji je za vrijeme rata premješten u malo selo po imenu Wennebostel, koje je kanije postalo poznato kao “Labor W”, te su se tamo počeli konstruirati mjerni instrumenti. Manje od godinu dana kasnije, mikrofoni su dodani u njihov prodajni program, a nedugo zatim kompetentan tim postaje veoma uspješan i u brojnim drugim područjima audio tehnologije.

Ovo je bio kratak sažetak početka rada tvrtke Sennheiser (čitaj: zenhaizer), a danas, nakon više od 60 godina od osnutka tvrtke, testiramo model iz njihove “home theater” linije slušalica namjenjene zahtjevnijim slušačima stereo glazbe, no i onima koji žele iskusiti dobru prostornost zvuka gledajući filmove na ovaj način. Sennheiser je u ovom modelu implementirao tzv. E.A.R. tehnologiju koja na temelju fizionomije ljudskog uha pokušava kreirati veću prostornost zvuka unutar slušalice, a najveću korist ove tehnologije bi trebali iskoristiti upravo filmski sadržaji. E.A.R. implementaciju je moguće vidjeti unutar same slušalice u vidu trokutastkog izdanjka u “zadnjem” dijelu. Osim modela HD 595, liniju HD 5×5 još čini osnovni model 515, te model 555, a koji je dizajnom istovjetan testiranom modelu, uz nešto slabije karakteristike i izostanak priloženog držača slušalica. Pogledajmo koje su specifikacije modela HD 595:

• patentirana inovativna Sennheiser tehnologija E.A.R. kreira potpuno nov akustički doživljaj
  • otvoren dizajn
  • izvanredan komfor za duga slušanja, velur unutrašnjost