Naslovnica » Filmovi » Recenzija [OST]: Get Smart (Uhvati Smarta)

Recenzija [OST]: Get Smart (Uhvati Smarta)

Nakon melankolično misterioznog albuma za drugi film Dosjea X, na red je došao nešto vedriji album. Zapravo, mnogo vedriji jer je u pitanju glazba iz komedije koja parodira na špijunske filmove tipa James Bond. Sukladno tematici, glazba je šarolika i zabavna, a potpisuje ju Trevor Rabin, kompozitor kojeg najviše pamtimo po fenomenalnim ostvarenjima u filmovima Armageddon, 6. Dan Duboko Modro More, te oba nastavka Nacionalnog Blaga. Hoće li se i Get Smart naći na listi njegovih najboljih ostvarenja?

Film Uhvati Smarta sam odgledao u kinu i za kao zabava za petak navečer bio je i više nego dovoljan. Film je cijelim trajanjem zanimljiv, humora ne manjka, a ni glumačka postavka nije za zanemariti. Inače, film se temelji na istoimenoj seriji iz davne 1965 godine, a u kojoj je ulogu agenta Smarta preuzeo Don Adams. Steve Carell je u ovom remakeu preuzeo njegovu ulogu i držim da ju je dobro odradio. Inače, Carell je poznatiji svekoliko javnosti po ulogama u filmovima Svemogući Bruce, Svemogući Evan i 40. Godišnji Junfer, no pravu je popularnost stekao ulogama u serijama The Office i The Daily Show.

OK, natrag na temu, pogledajmo za početak listu pjesama koje ćete pronaći na albumu:

1. Smart Dreams
  2. Get Smart Theme
  3. Cake Factory
  4. Theme (Look One)
  5. Max Denied
  6. Max Takes A Bow
  7. Dropping Like Flies
  8. Theme (Look Two)
  9. Agent 23
  10. Max Ejects
  11. Skydiving
  12. Laser Hallway
  13. Entering Moscow
  14. Rooftop Fight
  15. Max Calls 99
  16. Theme (Look Three)
  17. The Big Chase
  18. Wish We Had More Time
  19. Smart Exit
  20. Theme (Look Four)
« Prethodna stranica

Slijedeća stranica »

Osnivač i glavni urednik HD Televizije. Veliki ljubitelj tehnologije koja ga danas očarava jednako kao i kada je po prvi puta pokrenuo .exe datoteku u DOS-u u 90-im godinama prošlog stoljeća. Nakon pročitanih stotine časopisa domaćeg i stranog podrijetla odlučuje pokrenuti stranicu s recenzijama hardvera, pczenith.com. Kasnije ljubav prema svojim inicijalima, odnosno tehnologiji visoke rezolucije postaje toliko jaka da krajem 2007. započinje s projektom HD Televizije, a koju i danas radi s istim entuzijazmom. Uživa slušajući filmsku glazbu i glazbu iz računalnih igara, te vjeruje da tehnologija čini naše živote boljima.