FilmoviRecenzije filmova

Recenzija [film]: Journey to the Center of the Earth (Putovanje u središte Zemlje)

O GLUMCIMA

BRENDAN FRASER ( Trevor Anderson / Izvršni producent )

Fraser je zvijezda filmova Mumija: Mumija iz 1999., Povratak Mumije iz 2001. i najnovijeg nastavka Mumija: Grobnica zmajskog cara. Prva dva nastavka su do sada na blagajnama diljem svijeta zaradila više od 800 milijuna dolara.
Uskoro ćemo ga vidjeti u filmu Inkheart uz Helen Mirren, Paula Bettanya, Jima Broadbenta i Andya Serkisa te u G.I. Joe, filmu koji ga je ponovno povezao s redateljem Stephenom Sommersom.

Od mnogih filmova u kojima je glumio izdvajamo: Fatalna nesreća ( redatelja Paula Haggisa ), Tihi Amerikanac s Michaelom Caineom ( redatelja Philipa Noycea ), Bogovi i čudovišta ( redatelja Billa Condona ), Zrak koji dišem s Forestom Whitakerom, Andyem Garciom, Sarah Michelle Gellar, Julie Deply, Emilom Hirschem i Kevinom Baconom, George iz džungle, Začarani ( redatelja Harolda Ramisa ), Ljubav snova s Alicijom Silverstone, Chrisopherom Walkenom i Sissy Spacek, Gđa Winterbourne ( redatelja Richarda Benjamina ) sa Shirley MacLaine, Šupljoglavci ( redatelja Michaela Lehmanna ), Školske veze ( redatelja Roberta Mandela ) i hit komediju Encino Man.Od uloga u kazalištu izdvajamo: Mačka na vrućem limenom krovu Tenneseeja Williamsa s Frances O’ Connor, Četiri psa i kost Johna Patricka Shanleya s Martinom Shortom, Parker Posey i Elizabeth Perkins.

JOSH HUTCHERSON ( Sean Anderson )

Već u dobi od 15 godina radio je s mnogim holivudskim glumcima i redateljima. Uskoro ćemo ga gledati u akcijskoj pustolovini Paula Weitza Cirque du Freak s Johnom C. Reillyem, Salmom Hayek i Kenom Watanabejem i u drami Winged Creatures s Dakotom Fanning, Jackie Earle Haley, Guyem Pearceom, Kate Beckinsale i Forestom Whitakerom.U komediji Moji problematični praznici glumi sina Robina Williamsa pod redateljskom palicom Barrya Sonnenfelda. Od ostalih filmova u kojima je glumio izdvajamo: Spasitelj ( redatelja Todda Hollanda ) i Most za Terabithiu za koji je dobio svoju drugu nagradu Young Artist Award za najbolju glavnu ulogu, a prvu je dobio za svoj rad na filmu Zathura: Svemirska avantura ( redatelj John Favreau ), Mali Manhattan ( filmaša Marka Levina & Jennifer Flacket ) i Howlov pokretni dvorac, nominiran za Oskara i u kojem je posudio svoj glas te Polar express s Tomom Hanksom.

ANITA BRIEM ( Hannah Ásgeirsson )

Posljednju glavnu ulogu imala je u hit seriji Tudori u kojoj je glumila Jane Seymour i nastaviti će je glumiti u trećoj sezoni. Na filmskom platnu glumiti će u nezavisnom filmu The Storyteller. Od uloga u kazalištu izdvajamo: Čehovljev Trešnjin voćnjak, Lorkinu Kuću Bernarde Albe, Catalogue of Misunderstanding redatelja Mikea Figgisa i Losing Louis na West Endu.Svoj filmski debi ostvarila je u nezavisnom hororu La Monja ( The Nun ).

* Kraj *

Prethodna stranica 1 2 3 4 5 6

Igor Hlušička

Ljubitelj prirode, glazbe i zdravog života. Uvijek sam otvoren za nove spoznaje i mogućnosti pomoću kojih razvijam vlastitu svijest o okružju u kojem se nalazim. Nastojim biti pozitivan i raditi ono što volim, ali se trudim ulagati i u one aspekte života koji mi prirodno ne idu od ruke, jer vjerujem da onda višestruko ulažem u sebe. Životni zadovoljstvo nalazim u zvukovima akustične gitare koja očarava mogućnostima koje nudi.